• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Mumindax.
20221004_185152.jpg

Edit:
Tur att jag inte tog av mig klockan, då kanske jag hade förlagt den på granitskivan 🙄

Dubbeledit!!
Galet fel tråd! 😂

Någon som servat sin bb36? Vad fick ni pytsa och efter hur många år genomfördes servicen?
Har en BB41 med ETA inne nu och AD skulle ha 7300kr för service. Inte exakt samma klocka men borde kosta lika mycket. Servades efter 5 år. Inte för att jag följde ngt intervall utan för att den började gå dåligt samt hade dålig PR. Går din BB36 frtf bra så hade jag inte servat den oberoende hur gammal den är.

Slösurfade lite på blocket och såg denna 58a till salu med vad som ser ut att vara en äldre ref. Tudorlänk (ska enl annonsen var org.) Vilken modell kan den ha kommit till? Ändlänkarna såg ut att sitta rätt bra.
150C2C82-D951-4C37-B960-D8230533605F.jpeg

• Like
Reactions: iko
Har en BB41 med ETA inne nu och AD skulle ha 7300kr för service. Inte exakt samma klocka men borde kosta lika mycket. Servades efter 5 år. Inte för att jag följde ngt intervall utan för att den började gå dåligt samt hade dålig PR. Går din BB36 frtf bra så hade jag inte servat den oberoende hur gammal den är.
Hur kasst gick den?

Tudorvänner! Hoppas ni får en mysig stund med David och hans klockor ikväll! Räknar med mycket bilder och diskussioner om nya Pelagosen. Är inte alls avundsjuk och ni kan alla dra åt h-e! 😝
Ärligt talat, hoppas ni får roligt och är tacksam till AD som bjöd in då antalet kunder per butik verkar varit väldigt begränsade, 🤷🏻‍♂️

Tro det eller ej, men på väg till T-banan😅 Hade faktiskt inte ens orkat bry mig om att kolla vart det skulle vara när man ändå inte var bjuden😂😂
oooook, ”born to dare” är allt jag har att säga 😅. Syftade på Malmskillnadsgatan och ”andra ärenden” utöver Tudor eventet. Gatan är ju välrennomérat av andra orsaker. 😆

Tillbaka
Topp