• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Det var Tudor som körde deras CEO var där och pratade sedan var ju hela ledningen från Nymanoch Krons där så de var väl inblandad på något sätt fick ju inbjudan från dom
Japp Tudor körde en grej för hela sverige marknaden. Varje AD fick välja in en handfull kunder. Endast ledningen från resp butik fick gå. Sedan en handull influencers. Ni som var där hur mkt folk var det?

DSC09176.jpg

Tudor torsdag.

Riktigt nöjd med BB41 S&G. Har fått mig att fundera på att sälja av ett gäng klockor och minska rotationen.

Japp Tudor körde en grej för hela sverige marknaden. Varje AD fick välja in en handfull kunder. Endast ledningen från resp butik fick gå. Sedan en handull influencers. Ni som var där hur mkt folk var det?
Har för mig att det var c.a 150 pers (frågade personalen i garderoben när jag gick men kommer inte ihåg vad de sa). Får skylla på alldeles för många whiskey sour:bag: idag har jag mått lite såhär:banghead:

Tjockleken. Söndertjatat ämne men jag tycker inte tjockleken är ett problem alls!

DF5DC2C6-BB1B-405A-A324-061799A79EA3.jpeg

Var mest ett skämt, har själv testat och tycker heller inte det är något som helst problem. Visst, den är ju inte tunn, men inget alls som stör😁 Grymt fin klocka! Pro är definitivt den moderna Tudor som lockar mest
Är väl ungefär som med 58:an och allt tjat om de ”hemska fejknitarna” Varken syns eller märks när man bär klockan! Jag personligen upplevde PRO som lite tjock. Men då hade jag som sagt burit 58:an i flera dagar som är väldigt nätt. Man kanske skulle använt Panerai, g-shock eller liknande inför nästa gång man kanske kan testa

Är väl ungefär som med 58:an och allt tjat om de ”hemska fejknitarna” Varken syns eller märks när man bär klockan! Jag personligen upplevde PRO som lite tjock. Men då hade jag som sagt burit 58:an i flera dagar som är väldigt nätt. Man kanske skulle använt Panerai, g-shock eller liknande inför nästa gång man kanske kan testa
Alla är vi olika med olika smak. Men håller med dig i mycket, fejknitarna tänker man aldrig på! Sedan hade det varit snyggare utan såklart, men förstår inte hur det kan vara en deal breaker för vissa😅

Alla är vi olika med olika smak. Men håller med dig i mycket, fejknitarna tänker man aldrig på! Sedan hade det varit snyggare utan såklart, men förstår inte hur det kan vara en deal breaker för vissa😅
Korrekt! Absolut bäst för samtliga vore om de (Tudor) slutade vara så jävla skitnödiga och bara sålde nya rangerlänken löst till ”vem som helst”
@machlo har ju löst det perfekt här ovan. Precis så den borde komma direkt den fabrik. Med t-fit och allt 😍

Lagt vantarna på en Pro, men som inte kan stanna tyvärr (nej inte jag som graverat 😂) så ni i tråden får förtur. Skicka ett PM om ni är sugna ;) Otroligt skick för övrigt!
48FA73C4-7332-463F-BFCB-A18C3FFCFCA1.jpeg
A5441D04-6172-4A16-9FFD-A2678FF9E240.jpeg

Jag blir lika irriterad varje gång jag ser en ”not for sale” på det viset. Inte för att den är till salu utan för att det är en sådan opersonlig ”not for sale”! Sådana borde kombineras med någon personlig detalj så som namn eller något annat roligt som man bara själv känner igen! (Och så gärna inte säljas :p)

Jag blir lika irriterad varje gång jag ser en ”not for sale” på det viset. Inte för att den är till salu utan för att det är en sådan opersonlig ”not for sale”! Sådana borde kombineras med någon personlig detalj så som namn eller något annat roligt som man bara själv känner igen! (Och så gärna inte säljas :p)
hahah, är villig att hålla med. Inte vad jag hade graverat men som tur var är det ju bara locket som går enkelt att byta ;)
Kommer bli den mest sålda klockan på KS 🤣 Därför!

(Mycket fin!)
Mycket möjligt xD

Var inte det där någon i tråden som gjorde som ett skämt, där not skulle vara överstruket, men blev fel? Någon med bättre minne än mig?

Tillbaka
Topp