• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tro det eller ej, men på väg till T-banan😅 Hade faktiskt inte ens orkat bry mig om att kolla vart det skulle vara när man ändå inte var bjuden😂😂
oooook, ”born to dare” är allt jag har att säga 😅. Syftade på Malmskillnadsgatan och ”andra ärenden” utöver Tudor eventet. Gatan är ju välrennomérat av andra orsaker. 😆

oooook, ”born to dare” är allt jag har att säga 😅. Syftade på Malmskillnadsgatan och ”andra ärenden” utöver Tudor eventet. Gatan är ju välrennomérat av andra orsaker. 😆
Skyller på att jag är nyinflyttad och har noll koll på gatunamn😂 Är glad att jag ens hittar till T-Centralen (med lite hjälp av Google Maps).

Men vi vill ha mer bilder från eventet😎

Den ligger redo för morgondagens Tudor Torsdag
770ADB62-EDBE-409B-B373-13041DADF45D.jpeg

Vad tycker ni Tudor-mästare om Tudor 1926? Finns det någon här som har en sån, och vad tycker du om klockan i så fall? Skicka gärna bild!

Hur vanligt är det med fake Tudors på marknaden idag? Tänkte om man köper på andrahandsmarknaden. Vad finns det för sign and tells på fakeklockorna för att inte stå där med skägget i brevlådan för en som inte har stenkoll och nyligen fått upp intresset för klockor.
Man är ju livrädd att köpa beg när man har så dålig koll, men det känns ju lite bättre i plånkan 😆

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp