Precis vad jag tycker. Sjukligt beteende.Får en AD ens göra så!? Det är ju din egendom när du väl betalat produkten. Låter ju helt sjukt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis vad jag tycker. Sjukligt beteende.Får en AD ens göra så!? Det är ju din egendom när du väl betalat produkten. Låter ju helt sjukt!
Lustigt beteende då många av dom alltid krängt till gråisar.Ingen Rolex-policy. Tror det är upp till ADn…främst för att du inte ska sälja vidare så fort du lämnat butiken
Juridiskt gissar jag att du har rätt att kräva ditt cert, men handlar väl om vad som är bäst val om du får chansen på en riktigt het modellFår en AD ens göra så!? Det är ju din egendom när du väl betalat produkten. Låter ju helt sjukt!
Har prövat det vid några tillfällen och varit redo att slå till. Det flög inte för mig med det tjocka casetFör er som fortfarande funderar över tjockleken på BB Pro. Här jämfört med en BB58. Jag själv verkar vara rätt ensam i tråden om att tycka att den faktiskt är för tjock och topptung.
![]()
Såhär upplevs den för mig iaf.Har prövat det vid några tillfällen och varit redo att slå till. Det flög inte för mig med det tjocka caset
Grym dinka förövrigt
Har de verkligen stuckit i pris eller är det försvagningen av den svenska kronan som gör att allt från utlandet är dyrt? Vill du veta vad du kan få för den så rekommenderar jag att du lägger ut den för önskat pris på k&s. Blir den såld så var priset rätt om inte då vet du vad marknaden vill betala för den. Jag spekulerar att de frtf ligger kring 25kSEK i SE men kan ha felTycker det är svårt att prissätta min 76200 med linnetavla, känns som om dom stuckit i pris lite grann?
Leker med tanken om jag ska sälja, men har inte bestämt mig, så detta är inte en "annons" utan bara en hjälp vad den bör värderas till.
Är från 2019-10 i fint skick o fullset.
Vad säger panelen?
![]()
Stulen bild från nätet eller är det din? Hur som helst såg den sjukt trevlig utMåste säga att jag tyckte det här vart riktigt snyggt. BB58 med relumade visare och index, samt konstgjord faded bezel
![]()
Sorry, hade gärna sagt att det var min, men stulen bild från nätet!Stulen bild från nätet eller är det din? Hur som helst såg den sjukt trevlig ut![]()
Följer upp på TudorTisdagDå kör vi på ännu en TudorTisdag
Har du inte tröttnat på den där snart?Då kör vi på ännu en TudorTisdag![]()
Ok, huruvida PRO är för tjock eller ej kan vi väl skriva av som upp till var och ens preferenser vid det här laget.Ute i solen idag med. Lite för tjock tycker somliga, helt ok tycker andra om PRO.
Samma för mig också …
![]()
![]()
Kanske lika subjektivt som tjocklek, men jag upplever ALLTID att ju närmare handleden bandstiften sitter, desto bekvämare och mindre topptung blir klockan! Speciellt på passthrough-band av diverse slag!Ok, huruvida PRO är för tjock eller ej kan vi väl skriva av som upp till var och ens preferenser vid det här laget.
MEN...... kan vi inte komma överrens om att Tudors insisterande att sätta bandstiften långt ner på bandhornen på ganska höga klockor helt objektivt gör att det blir mindre snyggt än det borde vara att ersätta länken med band? Samma visa som på de flesta BB jag sett, BB58 som på min Big Block.
Håller helt med!Ok, huruvida PRO är för tjock eller ej kan vi väl skriva av som upp till var och ens preferenser vid det här laget.
MEN...... kan vi inte komma överrens om att Tudors insisterande att sätta bandstiften långt ner på bandhornen på ganska höga klockor helt objektivt gör att det blir mindre snyggt än det borde vara att ersätta länken med band? Samma visa som på de flesta BB jag sett, BB58 som på min Big Block.
Vill förresten att vi skiljer på "långt ut" och "långt ner" i det här fallet. Jag förespråkar aldrig långt ut, men alltid långt ner! Nära boetten och nära baklocket helt enkelt! Får gärna vara utskuret i boetten för att göra plats åt band!Håller helt med!
+ glappet mellan boett och band blir otroligt irriterande!
Jag ser gärna tätt inpå (ett band ska nästan röra boetten) och mitten (sitter den för högt så skulle bandet sticka upp över bandhornen; för långt ner och man ser hela boetten).Vill förresten att vi skiljer på "långt ut" och "långt ner" i det här fallet. Jag förespråkar aldrig långt ut, men alltid långt ner! Nära boetten och nära baklocket helt enkelt! Får gärna vara utskuret i boetten för att göra plats åt band!
Inte direkt , men man vet ju aldrig vad som händerHar du inte tröttnat på den där snart?![]()
Fick refnr. på länken. Är det hydronaut?Slösurfade lite på blocket och såg denna 58a till salu med vad som ser ut att vara en äldre ref. Tudorlänk (ska enl annonsen var org.) Vilken modell kan den ha kommit till? Ändlänkarna såg ut att sitta rätt bra.
![]()