Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till en grym klocka, och välkommen i 39 Pelagos klubbenHelgrym
Grattis till en grym dinka.Helgrym
Garanterat exhibition/display pieces när det gäller Rolex.För övrigt aldrig sett så mycket Rolex och Tudor hemma i monter. Allt från op Tiffany till Batman och bb58, pro, pelagos osv?
Yep.Garanterat exhibition/display pieces när det gäller Rolex.
Stämmer förmodligen, men konstigt hur det tidigare var tomt alltid? Oavsett exhibition eller ej.Garanterat exhibition/display pieces när det gäller Rolex.
Dom vill väl marknadsföra sina modeller och bidra till hypen och att fler ställer sig på dom ändlösa listornaStämmer förmodligen, men konstigt hur det tidigare var tomt alltid? Oavsett exhibition eller ej.
Garanterat exhibition/display pieces när det gäller Rolex.
Beror på vilken modell det gäller både avseende Rolex eller Tudor. Tidigare har både Yacht Master och Root Beer funnits inne och till försäljning. Samma gäller för väl beroende på vilken Tudor? Sedan är väl de senaste och hetaste modellerna svårare.Stämmer förmodligen, men konstigt hur det tidigare var tomt alltid? Oavsett exhibition eller ej.
RIP för den personen som tar emot samtal på bergströms i malmöFör alla som vill ha en P39. Var inne på Bergströms i Malmö igår kväll och dom hade nyligen fått in 3 stycken, ingen kötid eller nått utan vem som helst kunde köpa. Jag prövade den för andra gången men den är inget för mig. Så tips till er som är på jakt att där fanns det ett par till salu!
För övrigt sa försäljaren också att Tudor ska dubbla sin produktion nästa år, så att kötider på Tudor kommer nog sjunka kraftigt om det stämmer.
Jag är här tills torsdag innan tillbaka till Sthlm, så måste ju in och kika imorn om alla redan har tagit slutRIP för den personen som tar emot samtal på bergströms i malmö
Sitter och längtar varje dag och undrar när samtalet kommer
Bara den på länk av intresse, och jag får stå ut lite till,Fanns en på NATO hos min lokala AD senast jag var där!
Det satt ju som en fet smäll, riktigt niceTestar läder på Rangern.
Så riktigt läcker ut på läderTestar läder på Rangern.
Bara den på länk av intresse, och jag får stå ut lite till,
Förhoppningsvis kommer den i slutet av detta året
Det satt ju som en fet smäll, riktigt nice
Ja tycker det blev riktigt bra. Känns som Rangern är ett riktigt strapmonster.Så riktigt läcker ut på läder
första april i november eller har jag missat ngt?För alla som vill ha en P39. Var inne på Bergströms i Malmö igår kväll och dom hade nyligen fått in 3 stycken, ingen kötid eller nått utan vem som helst kunde köpa. Jag prövade den för andra gången men den är inget för mig. Så tips till er som är på jakt att där fanns det ett par till salu!
För övrigt sa försäljaren också att Tudor ska dubbla sin produktion nästa år, så att kötider på Tudor kommer nog sjunka kraftigt om det stämmer.