Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Knep även jag en Pelagos39 idag, tusen tack till @Kjellhoften för tipset om Bergströms Malmö! Grymt nöjd![]()
![]()
![]()
Fan vad kul! Sitter riktigt bra på dig!Knep även jag en Pelagos39 idag, tusen tack till @Kjellhoften för tipset om Bergströms Malmö! Grymt nöjd![]()
![]()
![]()
Återigen tack! Stått på kö sedan den släpptes och tycker det är kul att tudor verkar släppa lite klockorFan vad kul! Sitter riktigt bra på dig!![]()
Verkligen! Känns som deHerregud vad det öser in Pelagos 39 nu![]()
De var sålda runt lunch idagKul! Hur många finns kvar tro?
Värt att åka 30mil enkel väg för att chansa att det finns kvar på fredag?![]()
Verkligen! Känns som de
De var sålda runt lunch idag![]()
GrattisAlla har ju en så jag vill inte vara utanför![]()
![]()
GrattisKnep även jag en Pelagos39 idag, tusen tack till @Kjellhoften för tipset om Bergströms Malmö! Grymt nöjd![]()
![]()
![]()
Grattis!Knep även jag en Pelagos39 idag, tusen tack till @Kjellhoften för tipset om Bergströms Malmö! Grymt nöjd![]()
![]()
![]()
Grattis!Alla har ju en så jag vill inte vara utanför![]()
![]()
Sjukt, brorsan ringde dit och de sa noll om det… De skrev inte ens upp honom på listanAng Malmö så tar de beställningar på P39 mot 20% handpenning, uppskattad lev tid 2-4mån.
De kräver ett handpenning betalas fysiskt i butik, kanske var det?Sjukt, brorsan ringde dit och de sa noll om det… De skrev inte ens upp honom på listan![]()
Eller så är de inte så noga med inringande människor då de får 20 samtal per dag. Eller så var han inte så välformulerad. Vem vetDe kräver ett handpenning betalas fysiskt i butik, kanske var det?
Måste tillstå att rangern är min favvo. Den är brutal. Tänker inte släppa mitt exemplar.Rangern är så jäkla cool alltså. Varför dyker den så sällan upp på Sälj sidan?? Borde ändå snurra ett gäng tänker jag.
Pratade med AD och verkar komma batchvis. Han sa det att förmodligen är det så att det trillar in ett gäng nu men att det dröjer tills nästa "batch" kommer. Så passa på ni som har chansenTudor måste ha styrt om hela produktionen till P39!Kul att se så många ramla in här!
Kör 925: an då alla andra kör P39![]()
![]()
Den såg ut att sitta väldigt bra på digNytt in idag!
Men har under väntetiden hunnit kära ner mig i P39 så om nån känner tvärtom är jag bara ett pm bort![]()
Nej, det är lika nu. Jag var där förra veckan och då hade de också i montern men den gick inte att köpa.När jag var där för ett antal år sedan hade de också i monter men inte för köp utan då var det ett halvårs väntan som gällde. Kanske att det ändrats nu?