Just när man skulle surfa lite Tudor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick det där inatt också men kunde inte se några ändringar när jag kikade igen imorse. Men glädjen över uteblivna prishöjningar jag kände då lär väl bli kortvarig.Just när man skulle surfa lite Tudor!
Reagerade på samma. Har färgkombinationen på ett MN band. Bara klockan som saknas……
Flyger ju rätt så väl på NATO!
Verkar som Pelagos 39 har skyfflats ut mer än andra modeller.För alla som vill ha en P39. Var inne på Bergströms i Malmö igår kväll och dom hade nyligen fått in 3 stycken, ingen kötid eller nått utan vem som helst kunde köpa. Jag prövade den för andra gången men den är inget för mig. Så tips till er som är på jakt att där fanns det ett par till salu!
För övrigt sa försäljaren också att Tudor ska dubbla sin produktion nästa år, så att kötider på Tudor kommer nog sjunka kraftigt om det stämmer.
När jag var där för ett antal år sedan hade de också i monter men inte för köp utan då var det ett halvårs väntan som gällde. Kanske att det ändrats nu?Var på Harrods för en stund sedan, fanns grön att köpa. De hade i alla fall i montrarna……
58:anNy förälskelse och gammal beprövad kärlek… Kan inte riktigt motivera att behålla båda men hur väljer man?!
Ny förälskelse och gammal beprövad kärlek… Kan inte riktigt motivera att behålla båda men hur väljer man?!
Behåll båda olika känsla i de båda klockorna.Ny förälskelse och gammal beprövad kärlek… Kan inte riktigt motivera att behålla båda men hur väljer man?!
Ja, de är mer olika än vad man kan tro och båda har definitivt sina fördelar och speciella charm!Behåll båda olika känsla i de båda klockorna.
Också hört att det kommer bli ökad produktion. Är väl typ bara kötid på P39 och Pro nu? Kanske chronon också? P39 växer mer och mer på mig… kanske skulle gå och prova den igenFör alla som vill ha en P39. Var inne på Bergströms i Malmö igår kväll och dom hade nyligen fått in 3 stycken, ingen kötid eller nått utan vem som helst kunde köpa. Jag prövade den för andra gången men den är inget för mig. Så tips till er som är på jakt att där fanns det ett par till salu!
För övrigt sa försäljaren också att Tudor ska dubbla sin produktion nästa år, så att kötider på Tudor kommer nog sjunka kraftigt om det stämmer.
Också hört att det kommer bli ökad produktion. Är väl typ bara kötid på P39 och Pro nu? Kanske chronon också? P39 växer mer och mer på mig… kanske skulle gå och prova den igen
Ja just ja, hade glömt den. Den är väl minst tillgänglig av allaFXD är inte heller tillgängligt.
Inget fel med två ”nästan” likadana…Ny förälskelse och gammal beprövad kärlek… Kan inte riktigt motivera att behålla båda men hur väljer man?!
Ja, onekligen.Verkar som Pelagos 39 har skyfflats ut mer än andra modeller.
Ny förälskelse och gammal beprövad kärlek… Kan inte riktigt motivera att behålla båda men hur väljer man?!
Båda är ändå såpass olika att de kan samsas i en samling. Helst kanske en blå 58 isf.Jag var på team-58 hela vägen men nu börjar även jag tveka! Båda är så bra.
Är också inne på en blå 58 om det skulle vara med syftet att komplettera en Pelagos 39.Båda är ändå såpass olika att de kan samsas i en samling. Helst kanske en blå 58 isf.
Tycker iaf jag
En favorit bär min i stort sett varje dag.Efter en jävla massa Sinn så slog jag äntligen till på en Tudor modell jag dreglat över lääänge!
Ja, jag slog nyss till på en blå 58 för att komplettera min Pro.Är också inne på en blå 58 om det skulle vara med syftet att komplettera en Pelagos 39.
Rangern är så jäkla cool alltså. Varför dyker den så sällan upp på Sälj sidan?? Borde ändå snurra ett gäng tänker jag.Testar läder på Rangern.