• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Just när man skulle surfa lite Tudor!
1667388105605.png

Just när man skulle surfa lite Tudor!
1667388105605.png
Fick det där inatt också men kunde inte se några ändringar när jag kikade igen imorse. Men glädjen över uteblivna prishöjningar jag kände då lär väl bli kortvarig.

Fast de kanske bara trollar och enbart höjer 1926 till 120’ - Jäklarr vad poppis den skulle bli

Senast ändrad:
För alla som vill ha en P39. Var inne på Bergströms i Malmö igår kväll och dom hade nyligen fått in 3 stycken, ingen kötid eller nått utan vem som helst kunde köpa. Jag prövade den för andra gången men den är inget för mig. Så tips till er som är på jakt att där fanns det ett par till salu!

För övrigt sa försäljaren också att Tudor ska dubbla sin produktion nästa år, så att kötider på Tudor kommer nog sjunka kraftigt om det stämmer.

903A0B31-F4A1-4023-BB87-78DEFFD27398.jpeg
Verkar som Pelagos 39 har skyfflats ut mer än andra modeller.

För alla som vill ha en P39. Var inne på Bergströms i Malmö igår kväll och dom hade nyligen fått in 3 stycken, ingen kötid eller nått utan vem som helst kunde köpa. Jag prövade den för andra gången men den är inget för mig. Så tips till er som är på jakt att där fanns det ett par till salu!

För övrigt sa försäljaren också att Tudor ska dubbla sin produktion nästa år, så att kötider på Tudor kommer nog sjunka kraftigt om det stämmer.

903A0B31-F4A1-4023-BB87-78DEFFD27398.jpeg
Också hört att det kommer bli ökad produktion. Är väl typ bara kötid på P39 och Pro nu? Kanske chronon också? P39 växer mer och mer på mig… kanske skulle gå och prova den igen 🤔

Tillbaka
Topp