• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

TudorTorsdag. Inte tröttnat på denna ännu efter närmare två år.
95A31BA0-4F7C-4F2E-9502-B862E13E0D38.jpeg

Pratade med AD och verkar komma batchvis. Han sa det att förmodligen är det så att det trillar in ett gäng nu men att det dröjer tills nästa "batch" kommer. Så passa på ni som har chansen :p
Så är det. Tudor producerar batchvis. Antar att man denna gången låtit maskinerna stått på lite längre innan man ändrar tillbaks PL till de andra modellerna.

Är det någon som tröttnat på sin nya dussinklocka Pelagos 39 och vill testa en BB Pro?;)
Annars är min Pro på även annons nu om någon är sugen på rent köp :)

Hör av er isf :)

Nytt in idag!

Men har under väntetiden hunnit kära ner mig i P39 så om nån känner tvärtom är jag bara ett pm bort 😬😬

Är det någon som tröttnat på sin nya dussinklocka Pelagos 39 och vill testa en BB Pro?;)
Annars är min Pro på även annons nu om någon är sugen på rent köp :)

Hör av er isf :)

För en som köar på denna klocka, nyfiken på att höra varför ni låter den gå vidare så snabbt? Något som inte känns helt rätt? Mest så jag själv inte hamnar där själv efter att jag fått tag på en. Tycker klockan ser galet bra ut på din handled där @carlmartin 😎

För en som köar på denna klocka, nyfiken på att höra varför ni låter den gå vidare så snabbt? Något som inte känns helt rätt? Mest så jag själv inte hamnar där själv efter att jag fått tag på en. Tycker klockan ser galet bra ut på din handled där @carlmartin 😎
Missförstå mig rätt, den är ruggigt bra. För mig är nog grejen att jag egentligen var ute efter något ”modernare” från första början plus att jag alltid gillat pelagos minus storleken.

Därtill har jag redan haft 6 olika bb58 och sålt dom gång på gång för att jag aldrig kommer 100% överens med vintage stuket och länken. Så varför jag trodde det skulle bli annorlunda den här gången är den stora frågan 😅

Kortfattat - klockan är bra och jag är dum i hela huvudet

Enkla svaret; vill testa Pelagos 39 men har inte råd med bägge samtidigt tyvärr :(

Därtill har jag redan haft 6 olika bb58 och sålt dom gång på gång för att jag aldrig kommer 100% överens med vintage stuket och länken. Så varför jag trodde det skulle bli annorlunda den här gången är den stora frågan 😅

Hög igenkänning på den. Funderar på en blå nu men misstänker att det kommer att gå som sist att jag saknar den röda triangeln på OG bara för att inse att jag nog vill ha en GMT eller ordentlig dykare. Misstänker att om jag skulle hitta en P39 skulle jag vars missnöjd över att den inte är blå and so it goes….. 😂

Missförstå mig rätt, den är ruggigt bra. För mig är nog grejen att jag egentligen var ute efter något ”modernare” från första början plus att jag alltid gillat pelagos minus storleken.

Fan jag har bara ägt tre bb58 😂
Det är ju klart något fel på en, så skönt att nan inte är ensam iaf:)

Tillbaka
Topp