j0cke9100
Basic
Kul att se nån som kör gummi, tänkte också köra det om jag får min någon gångDå var det även min tur! Slängde på gummit direkt enbart för att sticka ut i mängden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att se nån som kör gummi, tänkte också köra det om jag får min någon gångDå var det även min tur! Slängde på gummit direkt enbart för att sticka ut i mängden
Haha jag hade ju både röd och blå smiley back in the days också HERREgud.Haha ja jag insåg att det t.o.m. är 7x för mig, 3x blå, 3x svart och 1 925
Inget lätt val! behåll båda ett tag och känn efter ordentligt, skulle jag göra!Ny förälskelse och gammal beprövad kärlek… Kan inte riktigt motivera att behålla båda men hur väljer man?!
Japp, allt större än en Skx är alldeles för stort. Bjuder på en jämförelsebild, var sugen på Doxa så tog mig till en AD. Skxen följde självklart med.Ska man jämföra klockor så är det alltid med en SKX007/009. Det är sen gammalt!
Fråga @SeikoZ
Länge leve traditionen!Japp, allt större än en Skx är alldeles för stort. Bjuder på en jämförelsebild, var sugen på Doxa så tog mig till en AD. Skxen följde självklart med.
Har inte du en Breitling?Japp, allt större än en Skx är alldeles för stort. Bjuder på en jämförelsebild, var sugen på Doxa så tog mig till en AD. Skxen följde självklart med.
Jag trodde att poängen med en Breitling var att den skulle vara alldeles för stor?Har inte du en Breitling?
Den måste väl ändå vara större än en SKX…?
Nope, 39 mm och 15 mm tjock. Lite som en Tudor GMT Pro.Har inte du en Breitling?
Den måste väl ändå vara större än en SKX…?
P39 har skarpare kanter på både boett och länk i jämförelse med BB58, men inget som stör eller gör ont. Klockan är såpass lätt vilket nog är en fördel för vissa och nackdel för andra kan jag tro.Inget lätt val! behåll båda ett tag och känn efter ordentligt, skulle jag göra!
Hur tycker du länken på P39 är? Hört från olika källor att den har rätt vassa kanter. Vad är din upplevelse?
Just de vassa kanterna på länkens lås är nog det enda jag inte tycker om hittills. Om jag har på mig t-shirt och korsar armarna så river jag mig själv på låset. Jag behöver var väldigt försiktig när jag leker och busar med barnen på ett sätt som jag annars inte behöver tänka på när jag har på mig min BB58.P39 har skarpare kanter på både boett och länk i jämförelse med BB58, men inget som stör eller gör ont. Klockan är såpass lätt vilket nog är en fördel för vissa och nackdel för andra kan jag tro.
Sorry för OT men den där var ju supertrevlig, vad är det för ref?Nope, 39 mm och 15 mm tjock. Lite som en Tudor GMT Pro.
A13353, något av det bästa Breitling gjort.Sorry för OT men den där var ju supertrevlig, vad är det för ref?
Snarare att köpkraften hos "investerare" och såldes handlare minskat drastiskt.Tudor måste ha styrt om hela produktionen till P39! Kul att se så många ramla in här!
Mycket troligt. Jag var mer skämtsamSnarare att köpkraften hos "investerare" och såldes handlare minskat drastiskt.
Intressant! Varit inne och provat Pleagos 39 två gånger men aldrig själv reflekterat över det. Antar att det märks av mer när man har länken justerad och bär klockan i vardagen! Ska definitivt känna på det nästa gång jag klämmer på den! Tack för svarP39 har skarpare kanter på både boett och länk i jämförelse med BB58, men inget som stör eller gör ont. Klockan är såpass lätt vilket nog är en fördel för vissa och nackdel för andra kan jag tro.
Kul, för vilken gång i ordningenTillbaka i klubben!
Tolfte tudorn tror jag men vem räknarKul, för vilken gång i ordningen
Inte testat gummit, men det var ett bra betyg! Tycker den är kanon på länken!Är det någon mer än jag som provat det medföljande gummit till P39an än? Med risk för att det är en "unpopular opinion" så skulle jag nästan våga påstå att den passar bättre på gummit än på länken.
Inte testat gummit, men det var ett bra betyg! Tycker den är kanon på länken!
Har inte testat ännu men jag tycker det ser bra ut på bilder.Är det någon mer än jag som provat det medföljande gummit till P39an än? Med risk för att det är en "unpopular opinion" så skulle jag nästan våga påstå att den passar bättre på gummit än på länken.