Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bronzaren är den bästa
Sent soffmys bara jag och bronzaren när sambo och den fyrbenta gått till sängs
Den är bra coolBronzaren är den bästa
Fin!Testat en liten nätt 34mm vintage-Tudor
Köpte du?Testat en liten nätt 34mm vintage-Tudor
Yes men byts bort direkt, 34mm blir lite för litet (enligt mig). Men i veckan kommer nåt annat spännande från TudorKöpte du?
Kan vara bästa färg kombon jag sett på en 925.Tio över tio på tisdag. Nedräkning till Tudortorsdag!
Riktigt snyggt !! Man blir lite sugen på 925 nuTio över tio på tisdag. Nedräkning till Tudortorsdag!
Riktigt snyggt !! Man blir lite sugen på 925 nu
Ruskigt snyggt!Tio över tio på tisdag. Nedräkning till Tudortorsdag!
Supersnygg.Blå Pelagos på orginalgummit, på handleden idag. Gillar den skarpt.
Klart bästa kombon jag settTio över tio på tisdag. Nedräkning till Tudortorsdag!
Tio över tio på tisdag. Nedräkning till Tudortorsdag!
Det är RubberB. Jag jag vara helt ärlig är den ännu snyggare på svarta BB58:an, men gör sig nästan lika bra på silvretVad är det för gummi? Det var riktigt snyggt!
Det är RubberB. Jag jag vara helt ärlig är den ännu snyggare på svarta BB58:an, men gör sig nästan lika bra på silvret
Är själv sugen på en espresso Brown till min bronze 43 men lite saftigt i prisOk! Jag har kikat lite på deras "Espresso brown" till 925:an men jag vette fasen om inte detta var ännu snyggare