Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bark a& Jack leverarar dessvärre inte till Sverige längre pga Brexit fick jag till svar när jag försäkte beställa därifrån för ett par månader sedan.Tjena allesammans!
Någon som har nå bra tips/rekommendationer på bra läderband till 58orna? Har sneglat lite mot Watchgecko, Royalstraps och Bark&Jack. Är ute efter något brunt/ljusbrunt vintage liknande. Quick release på springbarsen är att föredra. Jag fullständigt avskyr när banden blir för långa och flärpen går varvet runt....I-landsproblem jag vet.... M.ao lite kortare variant är på radarn, såg att Royal hade något liknande tillgängligt.
Några tankar ?
Tränings-Tudor? Är det en grej eller
Har hört att ETA ligger på 7K så vad ligger då IH på, 10K?? Känns dyrt med tanke på nypriset på själva klockan. Kostar det inte typ 10K att serva en rolle?ETA brukar generellt vara billigare. Inhouse ingår i verkutbytesprogrammet så vid service byter de verket (vad jag förstått det som).
Sett till pris så skulle jag säga Vanguard. Men RubberB och Everest är nog snäppet vassare (men även rätt mycket dyrare)
5,9 kSEK + vissa delar såsom krona, kostar det att serva ETA. Vill du veta mer exakt så är det bäst att ringa till Nymans.Har hört att ETA ligger på 7K så vad ligger då IH på, 10K?? Känns dyrt med tanke på nypriset på själva klockan. Kostar det inte typ 10K att serva en rolle?
Bark a& Jack leverarar dessvärre inte till Sverige längre pga Brexit fick jag till svar när jag försäkte beställa därifrån för ett par månader sedan.
Kunde ändå tro att problemet var fixat till P39!Såg precis detta på TRF
Är det inte det?Kunde ändå tro att problemet var fixat till P39!
Är det inte den som är på bilden?Är det inte det?
Är det inte den som är på bilden?Är det inte det?
Rätt mig själv, nej.Är det inte den som är på bilden?
Rätt mig själv, nej.
Inte lätt att hänga med i alla släpp
Håller medInte lätt att hänga med i alla släpp
Klart det är - rött insert är för OLY, svart för bänk Stål har jag för mig är det som gäller på bygelhästenTränings-Tudor? Är det en grej eller
Sådärja! Och team Bronzo också, nu får du ta över min plats som promoter för bronsKlocknörd i cirkus 35 år o hundratals dinkor senare, första Tudorn…
Kul att se dig här i tråden och grattis till första TudornKlocknörd i cirkus 35 år o hundratals dinkor senare, första Tudorn…
Tackar, första bronzaren oxå, gillar tooliga looken o inget datum som ”skräpar”..Kul att se dig här i tråden och grattis till första Tudorn
Tyckte länge att den blå BB58:an är den bästa moderna Tudor gjort och grymt mycket pang för pengen.Ett lumeshot på 39:an