Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pax på den när du ska säljaHar varit utan en Tudor för länge och nu är äntligen en tillbaka i min ägo. Trevlig torsdag KS-kamrater. Första Tudortorsdagen på två år!
Tack första intrycket är väldigt bra. Hade även tur att länken passde bra så nu kan man använda t-fit happy daysGrymt och grattis!
Kul att det blev en PRO grattis och välkommen i PRO klubben
Grattis ser grymt fin utHar varit utan en Tudor för länge och nu är äntligen en tillbaka i min ägo. Trevlig torsdag KS-kamrater. Första Tudortorsdagen på två år!
Tack!Grattis ser grymt fin ut
Haft 39:an några veckor nu och den växer för varje dag.
Kändes lite ovant med titan i början (verkligen helt annan känsla och utseende än stål) men nu tycker jag att det är superbekvämt att klockan är så lätt.
Gillar verkligen att den har fyrkantiga index, Pelagos i rött och ghost bezel-effekten som kommer fram i vissa vinklar.
Bezeln och tavlan skapar en snygg och nödvändig kontrast till det matta och mörka titanet. Jag uppfattar den inte som ”blingig” alls.
21mm suger förstås men är ingen dealbreaker.
Då låter 39:an som något för dig! BB58 + Pelagos = Pelagos 39Grymt fin, kanske den coolaste klockan Tudor släppt i mina ögon! Jag har haft en BB58 samt en stor Pelagos, som jag älskade. Men 39mm ...
Minns när jag hade den stora Pela-gösen att jag önskade att den var snäppet mindre. Samtidigt är det kanske den mest unika eller egna designen de har. Grym på alla sätt!Då låter 39:an som något för dig! BB58 + Pelagos = Pelagos 39
Det var ganska bra tryck på den så det är nog en bra indikation på vart de ligger nuInte under men marginellt över, bra deal inkl ett gäng band
Ser att det ligger ett par ute nu, blir intressant att se hur de kommer att hålla i sig över tid.Det var ganska bra tryck på den så det är nog en bra indikation på vart de ligger nu
Tror att de kommer att ramla ner till list ganska omgående och sedan ligga som BB 58 gör dvs lite under list men det är bara min killgissningSer att det ligger ett par ute nu, blir intressant att se hur de kommer att hålla i sig över tid.
Känns som en ganska rimlig gissning. Notetar att det är rätt mycket Pro ute nu också, att de läggs ut för högre över list än Pelagosen (fast äldre) är lite förvånande.Tror att de kommer att ramla ner till list ganska omgående och sedan ligga som BB 58 gör dvs lite under list men det är bara min killgissning
Tror att den gissningen är killräckligt braTror att de kommer att ramla ner till list ganska omgående och sedan ligga som BB 58 gör dvs lite under list men det är bara min killgissning
Tack Riktigt trevlig bekantskapKul att det blev en PRO grattis och välkommen i PRO klubben
Det där med 21 mm..... Ni som har en, nån idé om varför man valt 21 mm, gör det nån estetisk skillnad som Tudor vill åt? Traditionell "Wilsdorf-estetik" brukar ju annars premiera lite fetare bandhorn. Är det bara nån skitnödig idé om att man ska göra icke-Tudor band ett svårare val?Haft 39:an några veckor nu och den växer för varje dag.
Kändes lite ovant med titan i början (verkligen helt annan känsla och utseende än stål) men nu tycker jag att det är superbekvämt att klockan är så lätt.
Gillar verkligen att den har fyrkantiga index, Pelagos i rött och ghost bezel-effekten som kommer fram i vissa vinklar.
Bezeln och tavlan skapar en snygg och nödvändig kontrast till det matta och mörka titanet. Jag uppfattar den inte som ”blingig” alls.
21mm suger förstås men är ingen dealbreaker.
Ingen aning, men din teori känns inte helt långsökt.Det där med 21 mm..... Ni som har en, nån idé om varför man valt 21 mm, gör det nån estetisk skillnad som Tudor vill åt? Traditionell "Wilsdorf-estetik" brukar ju annars premiera lite fetare bandhorn. Är det bara nån skitnödig idé om att man ska göra icke-Tudor band ett svårare val?
Instämmer, de gånger jag testat har det inte varit något för mig. Men ser det mest som en kul statement piece från Tudor
Behöver kanske ses live men inte någon homerun för det priset tycker jag ️
Har sagt åt AD att jag köper om dom sätter ner den 100 000 då hamnar den på rätt nivå.
Behöver kanske ses live men inte någon homerun för det priset tycker jag ️