Helt orimlig.. Ren perfektion.Även jag får väl flika in i tråden en gång till på kort tid och ta igen åren jag varit Tudorlös. Här med en bild från en Instagram-story jag lade ut idag. Ha en riktigt go helg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt orimlig.. Ren perfektion.Även jag får väl flika in i tråden en gång till på kort tid och ta igen åren jag varit Tudorlös. Här med en bild från en Instagram-story jag lade ut idag. Ha en riktigt go helg!
Kan aldrig bli för mycket guld går ju omsätta till klockorFör mycket guld och för lite aktivitet.
Dubbelspost från fredagstråden.
Du vet vart du vänder dig om du skall säljaÄven jag får väl flika in i tråden en gång till på kort tid och ta igen åren jag varit Tudorlös. Här med en bild från en Instagram-story jag lade ut idag. Ha en riktigt go helg!
Måste nog sätta på det i helgen och kolla.Sjukt bra på gummi!
Snygg!!Sjukt bra på gummi!
CooltIngen gigantisk utställning men hade varit skoj att se
Är det en presidentlänk på den där eller ser jag galet?
Ser ut som uncle seikos presidentlänk. Din syn är intakt.Är det en presidentlänk på den där eller ser jag galet?
Såg ju riktigt trevligt utSer ut som uncle seikos presidentlänk. Din syn är intakt.
Detsamma vännenÄntligen lördag och trevlig helg!
Låter som ett uppdrag som är gjort för att misslyckasNu är rangerlänken beställd till min 58a. Bara ett problem.. Måste lyckas behålla 58an under leveranstiden som är 4-6 veckor. Tänkte inte riktigt på det.
Du hinner sälja den till mig så kan jag prova den först och sen säljer jag till @Limeee som flippar den tillbaka till dig så har du den garanterat tillbaka inom 4 veckor
Låter som två bra idéer, och värst av allt att det stämmerDu hinner sälja den till mig så kan jag prova den först och sen säljer jag till @Limeee som flippar den tillbaka till dig så har du den garanterat tillbaka inom 4 veckor
Är väl som vilken passaround som helst med undantag att man köper den för varje byte och att ingen vinner i slutändenLåter som två bra idéer, och värst av allt att det stämmer
Är det en presidentlänk på den där eller ser jag galet?
Yes, US president. Kör jubilee på 58’an så fick bli president på dennaSer ut som uncle seikos presidentlänk. Din syn är intakt.
Då kan det kanske ha varit din 58 jag såg bild på för ett tag sedan på jubilee, såg riktigt nice utYes, US president. Kör jubilee på 58’an så fick bli president på denna
Trevlig lördag och helgÄntligen lördag och trevlig helg!