Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Do it! Ascoolt ju! Ingen ful text med generiskt typsnitt, utan en cool bild.
Haha helt sant! Tatueringen med det generiska typsnitten från fyllan i Thailand betyder ju tydligen "köp: fiskolja, ris och frukt"....Do it! Ascoolt ju! Ingen ful text med generiskt typsnitt, utan en cool bild.
Ingen minns en fegis, kör!
Förstår detTrevlig lördag och helg
Pro:n har snabbt seglat upp till en av favoriterna
Tycker den är riktigt läckerFörstår det
Är sugen på en sån jag med och tror den skulle utgöra en bra duo med Pelagosen.
Men köp en dåFörstår det
Inväntar min tur hos AD men det skulle ev kunna bli en beggad innan om det är till rätt pris och i gott skickMen köp en då
Helt rätt blir nog snart din tur.Inväntar min tur hos AD men det skulle ev kunna bli en beggad innan om det är till rätt pris och i gott skick
Över list är icke ett alternativ, då väntar jag hellre på min tur.
Fortfarande nöjd med din ?Helt rätt blir nog snart din tur.
Absolut, hade varit ett väldigt bra komplement Hoppas du får möjlighet att köpa en snart. Skulle tro att det blir en prisjustering kring årsskiftet. Ligger väl på 3770 EUR nu vilket i SEK motsvarar drygt 41kSEK så de behöver iaf justera för valutan.Förstår det
Ja det är jag tycker att det ärr en av de bättre jag har, har nog kommit fram till att Chronon kommer att få lämna och din gamla 36 ligger ute på köp och sälj.Fortfarande nöjd med din ?
Låter lovandeJa det är jag tycker att det ärr en av de bättre jag har, har nog kommit fram till att Chronon kommer att få lämna och din gamla 36 ligger ute på köp och sälj.
Men jag gillar verkligen denna så jag tog fram den för ha i morgon
Grymt! Grattis! Håller tummarna att strl blir braLåter lovande
Kunde inte hålla mig från att slå till på en Pro nu ikväll så jag återkommer med uppdatering
Hoppas bara att man hamnar rätt i storleken men annars så får det bli en halvlänk från US.
Tack! Hade tänkt att kombinera dessa två och hoppas snarare att det blir en bra kontrast med både tyngd och utseendeGrymt! Grattis! Håller tummarna att strl blir bra
Rekommenderar att du inte går från P39 till Pro. Upplevde Pro som mycket tyngre än 58an.
Men du har ju 8 mm på justeringen så det borde väl inte vara något problem.Låter lovande
Kunde inte hålla mig från att slå till på en Pro nu ikväll så jag återkommer med uppdatering
Hoppas bara att man hamnar rätt i storleken men annars så får det bli en halvlänk från US.
Jag brukar byta mellan dessa två och visst är det skillnad på vikt men det tar ju bara några sekunder sedan märker jag inte av det , men det är ju vad jag tycker.Tack! Hade tänkt att kombinera dessa två och hoppas snarare att det blir en bra kontrast med både tyngd och utseende
TackMen du har ju 8 mm på justeringen så det borde väl inte vara något problem.
Grattis till klockan
Som du vet kompletterade jag ju min 58:a med gabes lösning vilket var ett måste. Men min nya BB 39mm med t-fit är gudomligt bra gällande sin lösning med t-fit! Tror inte det blir några problem för dig heller?! Som redan nämnt har du ju 8mm vilket ju får hoppas ska vara tillräckligtTack
Jodå det går att hamna i mellanträsket.
Vill kunna nyttja T-fit fullt ut men förhoppningsvis så funkar det från start.
Borde inte ha sålt den…känner ni så ibland?
Den är riktigt fin!Borde inte ha sålt den…känner ni så ibland?
Ta då av länken vid service!Planerar att köpa en Ranger för att kunna använda den länken till min BB58a eftersom jag tycker den är enormt mycket bättre och snyggare. Den dagen man lämnar in en "felaktig" uppsättning på en service exempelvis, vad tror ni kommer ske då? Något alls? Tudor, Rolex mm är ju väldigt konservativa överlag.