• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Lite "rött" på kvällen...
16700996904285271366020220807810.jpg

Ja det är jag tycker att det ärr en av de bättre jag har, har nog kommit fram till att Chronon kommer att få lämna och din gamla 36 ligger ute på köp och sälj.
Men jag gillar verkligen denna så jag tog fram den för ha i morgon🤣
D4F1CB58-DA69-45DE-A4E8-7AA32986963B.jpeg
Låter lovande :)
Kunde inte hålla mig från att slå till på en Pro nu ikväll så jag återkommer med uppdatering 😁
Hoppas bara att man hamnar rätt i storleken men annars så får det bli en halvlänk från US.

Låter lovande :)
Kunde inte hålla mig från att slå till på en Pro nu ikväll så jag återkommer med uppdatering 😁
Hoppas bara att man hamnar rätt i storleken men annars så får det bli en halvlänk från US.
Men du har ju 8 mm på justeringen så det borde väl inte vara något problem.
Grattis till klockan🥂🥂

Tack :)
Jodå det går att hamna i mellanträsket.
Vill kunna nyttja T-fit fullt ut men förhoppningsvis så funkar det från start.
Som du vet kompletterade jag ju min 58:a med gabes lösning vilket var ett måste. Men min nya BB 39mm med t-fit är gudomligt bra gällande sin lösning med t-fit! Tror inte det blir några problem för dig heller?! Som redan nämnt har du ju 8mm vilket ju får hoppas ska vara tillräckligt 👊🏻

Jag hamnade emellan storlekarna, så väntar på en halvlänk från US nu, borde komma snart då den är på väg till Danmark just nu, får vi väl se hur lång tid tull och annat tar.

Planerar att köpa en Ranger för att kunna använda den länken till min BB58a eftersom jag tycker den är enormt mycket bättre och snyggare. Den dagen man lämnar in en "felaktig" uppsättning på en service exempelvis, vad tror ni kommer ske då? Något alls? Tudor, Rolex mm är ju väldigt konservativa överlag.

Planerar att köpa en Ranger för att kunna använda den länken till min BB58a eftersom jag tycker den är enormt mycket bättre och snyggare. Den dagen man lämnar in en "felaktig" uppsättning på en service exempelvis, vad tror ni kommer ske då? Något alls? Tudor, Rolex mm är ju väldigt konservativa överlag.
Ta då av länken vid service!

Tillbaka
Topp