Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med. Den har inte lämnat min handled på nästan en vecka Har fått väldigt många komplimanger på klockan. Mer än någon annan faktiskt. Tudor har verkligen lyckats med designenUnderbar komfort i Pro.
Grattis till en fin klockaMin första 36mm och på det en Tudor BB
Stort tack! Trodde inte jag skulle kunna använda den alls utan att köpa extra länkbitar men det gick och den sitter perfektGrattis till en fin klocka
Ja håller med det var ett tag sedan jag hade den men man blir glad när den kommer påGott att se!
Min har fått vila lite ett tag men fasen vad bra den är
Tvungen att testa gummit och tycker den gör sig bra. Jag brukar vara skeptisk till att ha kvar ändlänkarna men positivt förvånad!
Fasen vad snygg den är på gummi!Tvungen att testa gummit och tycker den gör sig bra. Jag brukar vara skeptisk till att ha kvar ändlänkarna men positivt förvånad!
Kanske värt att dra på det igen. Testade snabbt i helgen och gillade men det är svårt nu utan band med t-fit eller micro-link.Tvungen att testa gummit och tycker den gör sig bra. Jag brukar vara skeptisk till att ha kvar ändlänkarna men positivt förvånad!
Inte helt såld jag heller.
Såg att länken släppts på hemsidan nu.
Är dock inte riktigt såld, men ändå lite sugen
Det vågar jag tyvärr inte svara påInte helt såld jag heller.
Går det att använda låset från Tudor-länken?
Det är som en Ferrari 250 GTO. Med traktordäck, snökedjor och takbox.
Det är ju två dagar kvar till ”Läderdykar-lördag”, men tänkte tjuvstarta lite.