Har ju både P39 och 925:an .
Båda är grymma klockor 925:ans tavla är grym skiftar färg från lite grön till mörkt grått beroende på ljusförhållanden och silvret är kanon bara man tänker på att det är lite mjukare.Har både tyg och läderband som gör att den blir som två olika klockor.in och prova finns ju att köpa överallt tror jag. Något att tillägga @SalvadorDali @dräpdrulle
P39 ör ju en vattendelare jag älskar den robusta matta utan som titanet ger plus vikten.
Har du möjlighet köp båda.
Håller med!
Gillar verkligen färgkombinationen på boett/vridring/tavla på 925:an.
Silvret gör den ljusare och mjukare i tonen än stål. Precis som @Been nämner så skiftar tonen i tavlan beroende på hur ljuset faller. På @dräpdrulle 's bild faller ljuset så att den ser ganska ljusgrå ut. Bifogar en bild på när ljuset faller så att den får en mörkare ton.
Jag har bar min väldigt mycket förra året. Salta bad, sura sammankomster och basiska bataljer har den klarat utan någon större patinering av silvret (möjligtvis något varmare i tonen).
Köpte min på läder men köpte sedan till textilbandet (Runt 5k hos AD! ) Just nu sitter den på ett CWC-Nato.
Jag är fortfarande, efter ca: 1.5år, riktigt nöjd med den och den har en säker plats i lådan!
Senast ändrad: