Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Trevligt köp!Numer en tudorägare
Grattis till en läcker klockaNumer en tudorägare
Sjukt bekväm. Första titanklockan och känner att det är som min förra Omega P.O. 39 fast bättre.Grattis till en läcker klocka
38 860 kr = BB OG, alltså 41 mm och inte BB58Det verkar ha skett en liten ökning precis nyss. 38860:- kostar en BB58 i stål på länk nu enligt tudors hemsida. 37760:- var priset innan, ju!
Dock verkar inte ökningen gälla alla modeller. För visst listade P39 44060:- även vid släpp?
Tack!38 860 kr = BB OG, alltså 41 mm och inte BB58
Vilken blunder av mig. Skyller på trötthet efter ett nattpass Då var det avklarat då. Tack för upplysningen. Ska bli intressant att se om det händer något vid årskiftet iallafall!
Haha! Skynda fynda nu för snart lär de väl gå upp?Vilken blunder av mig. Skyller på trötthet efter ett nattpass Då var det avklarat då. Tack för upplysningen. Ska bli intressant att se om det händer något vid årskiftet iallafall!
Väntar fortfarande på en BB Pro och får väl dras med ett högre pris när det är dags för migMin AD hörde precis av sig och erbjöd mig köp men att det måste ske innan 31/12, annars gällde inte priset. Så något är på gång. Hur mycket kan man nog bara gissa sig till.
Samma för min del. Tycker det är bra pang för pengen men vet inte om jag hellre sparar ihop 50k till och hittar mig en Explorer II 16570 istället.Väntar fortfarande på en BB Pro och får väl dras med ett högre pris när det är dags för mig
En sådan smyg uppdatering med T-Fit vore högst välkommetKikade snabbt på Tudors sida. Om prisökningen sker så är imho de bästa value for money BB Pro och Ranger (även om jag föredrar BB36 före så med specen på årets modeller slår de både '58 och '36 modellerna).
En '58 för 42k Är ju OK-ish, men med tanke på att man m Pro får ett bättre verk m GMT funktion och T-fit så känns det bättre. Om de applicerar prisökningen på Pelagos OG så den driver över 50k så känns ju P39 som ett bättre val på sub 50k (vilket kan vara en medveten strategi om det är enkare och billigare att massproducera P39 över Pelagos OG?).
Ett wildcard (wishfull thinking?) är att Tudor höjer priserna även på BB58 och 36 men "i smyg" uppdaterar båda med T-fit etc.?
Samma för min del. Tycker det är bra pang för pengen men vet inte om jag hellre sparar ihop 50k till och hittar mig en Explorer II 16570 istället.
Det är ingen lite ökning. EUR 3580 var det tidigare priset, drygt 9,2%. Vi lär säkert se ännu högre ökning i SE för att justera för valuta. En 9,2% ökning i SEK blir 41240 SEK medan 3910 EUR är drygt 43600 SEK.Fick precis svar och enligt min AD kommer blir €3910 det nya priset på en BB58. Men om det stämmer eller inte kan jag såklart inte veta säkert.
Tror man kommer reglerar CHF mot SEK. Men visst blir det en uppgång. Om de sätter på 9.5% blir det nog en avrundning nedåt?Det är ingen lite ökning. EUR 3580 var det tidigare priset, drygt 9,2%. Vi lär säkert se ännu högre ökning i SE för att justera för valuta. En 9,2% ökning i SEK blir 41240 SEK medan 3910 EUR är drygt 43600 SEK.
GrattisNumer en tudorägare
Härlig klocka grattis.Då var man med tudor igen!
Känns fint!
Grattis och bra valDå var man med tudor igen!
Känns fint!