Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkliiiiigen!Önskar att det kom en uppdaterad BB36 likt S&G fast i enbart stål.
Hade varit nice med jubilee, uppdaterat urverk och T-Fit.
Blir bra NyårsklockaPro får vara med på klockevent
Jajjemen den kommer bli perfektBlir bra Nyårsklocka
Blir min pappas Seamaster från 1962 på dagen och troligtvis DJ på kvällenJajjemen den kommer bli perfekt
Vilken ska du köra ?
@Been hur många komplikationer har din Longines egentligen?? Blir osäker på allt som händer på den tavlan. Men det är en skvätt vill jag minnas så mitt bet är på denJajjemen den kommer bli perfekt
Vilken ska du köra ?
@Been hur många komplikationer har din Longines egentligen?? Blir osäker på allt som händer på den tavlan. Men det är en skvätt vill jag minnas så mitt bet är på den
Edit, du hann svara innan jag skrev
Det är många date day månad 24 timmarsvisning kronograf och månfas@Been hur många komplikationer har din Longines egentligen?? Blir osäker på allt som händer på den tavlan. Men det är en skvätt vill jag minnas så mitt bet är på den
Edit, du hann svara innan jag skrev
Bra idé. Hade gjort ngt liknande om jag hade den. Även det vinröda hade varit schysst. Vart hittade du det, ch24?Väntar på svart bezel insert för att göra om min 79330 till en Bay Dweller
Jag beställde en kopia från e-bay bara. Förhoppningsvis blir passformen bra. Tänkte ha vit triangel för att likna 126600 så mycket det gårBra idé. Hade gjort ngt liknande om jag hade den. Även det vinröda hade varit schysst. Vart hittade du det, ch24?
Året sista frukost inleds med 39:an men som snart byts mot något anna
Året sista frukost inleds med 39:an men som snart byts mot något anna
Hänger på med BB58
Stämmer in med Pro
Har gjort misstaget en gång och jag ångrade mig snabbt. Nu har jag en igen som jag själv plockade ut och jag känner mig hel igenJag hakar på! Denna var nära på att ryka men jag skärpte mig och behöll Gott nytt år på er!
Jag hakar på! Denna var nära på att ryka men jag skärpte mig och behöll Gott nytt år på er!
Låtet som flippus-klockus-nerdius. En åkomma vanligt förekommande här på forumet.Har gjort misstaget en gång och jag ångrade mig snabbt. Nu har jag en igen som jag själv plockade ut och jag känner mig hel igen
Detsamma!Vill önska alla i tråden ett riktigt Gott Nytt År!
Årets sista klockinköp på medföljande gummiband idag
Detsamma till digVill önska alla i tråden ett riktigt Gott Nytt År!
Detsamma,riktigt fin pjäs det där.Vill önska alla i tråden ett riktigt Gott Nytt År!