Tycker den fick stanna ganska länge ändåTudorfantaster, kan ni ta en paus från att scrolla på Köp&Sälj idag?Kan vara så att den här får lämna snabbt…
![]()
![Rolling on the floor laughing :rofl: 🤣](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f923.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker den fick stanna ganska länge ändåTudorfantaster, kan ni ta en paus från att scrolla på Köp&Sälj idag?Kan vara så att den här får lämna snabbt…
![]()
Tudorfantaster, kan ni ta en paus från att scrolla på Köp&Sälj idag?Kan vara så att den här får lämna snabbt…
![]()
Ja det är ju den kvar, synd att den är sisådär 100k för dyr baraGår du för guld nu?![]()
Grym! Måste testa bandet på minGör premiär i tråden med ett god morgon!haft blå bb36 och svart/blå 58 tidigare men denna är överlägset bäst hittills
![]()
Får man lov att vara så näsvis att fråga vad du tycker ej mötte din förväntan med 925:an??Tudorfantaster, kan ni ta en paus från att scrolla på Köp&Sälj idag?Kan vara så att den här får lämna snabbt…
![]()
Ja det är ju den kvar, synd att den är sisådär 100k för dyr bara
Vi kanske kan äga 50/50, delad vårdnad varananna vecka![]()
Erika har gjort ett band som passar specifikt fxd så borde inte vara några problem. Vet dock inte om den går att få i fler färger.Har haft den här någon vecka och inser att bandet med kardborrelås förmodligen inte håller länge. Gummibandet tycker jag inte lägger sig snyggt över bandinfästningen, så jag letar andra lösningar. Har några Nato som funkar ok, men är intresserad av ett ”Erika”. Men fungerar det på den här, går det att använda ihop med ”fasta bandstift”?
![]()
Självklart får du det! Beror mest på att båda originalbanden inte föll mig i smaken. Och att jag kände att jag gillade bronsaren mer än silver (med länk och allt vad det innebär)Får man lov att vara så näsvis att fråga vad du tycker ej mötte din förväntan med 925:an??
Ah ok, intressant! Antar att man behöver vara helt hängiven band än länk för denna model, vilket även gäller andra som tex 18k, fxd, etc. Har nu gått med länk länge på bb58:an, men helt plötsligt vill man ha band, och så byter man iof snabbt tillbaka igen…Självklart får du det! Beror mest på att båda originalbanden inte föll mig i smaken. Och att jag kände att jag gillade bronsaren mer än silver (med länk och allt vad det innebär)![]()
Jag är ju en länkkille men gillar båda banden till den,smaken är som baken deladAh ok, intressant! Antar att man behöver vara helt hängiven band än länk för denna model, vilket även gäller andra som tex 18k, fxd, etc. Har nu gått med länk länge på bb58:an, men helt plötsligt vill man ha band, och så byter man iof snabbt tillbaka igen…
Känns som att man alltid kommer tillbaks till länk.Jag är ju en länkkille men gillar båda banden till den,smaken är som baken delad![]()
Bandet har hållit bra i 13 månader för migHar haft den här någon vecka och inser att bandet med kardborrelås förmodligen inte håller länge. Gummibandet tycker jag inte lägger sig snyggt över bandinfästningen, så jag letar andra lösningar. Har några Nato som funkar ok, men är intresserad av ett ”Erika”. Men fungerar det på den här, går det att använda ihop med ”fasta bandstift”?
![]()
Erikas säljer en version för klockor med fasta bandstift. Man måste ha en borttagbar ”slider”Har haft den här någon vecka och inser att bandet med kardborrelås förmodligen inte håller länge. Gummibandet tycker jag inte lägger sig snyggt över bandinfästningen, så jag letar andra lösningar. Har några Nato som funkar ok, men är intresserad av ett ”Erika”. Men fungerar det på den här, går det att använda ihop med ”fasta bandstift”?
![]()
- Fått känslan av att kardborrekudden kommer att bli dålig snabbt, men beror väl också på hur ofta man tar av och på klockan förstås.Bandet har hållit bra i 13 månader för mig
Min har blivit lite sämre längst ut men inga problem med att den inte fäster. Men jag ser framför mig att den någon gång lär bli kass ja- Fått känslan av att kardborrekudden kommer att bli dålig snabbt, men beror väl också på hur ofta man tar av och på klockan förstås.
Passar den till kavaj nu också?Intressant reflektion efter att ha sett en gammal Rolex Sub reklam från 1965.
Förutom att den stärker kopplingen mellan Pelagos som en modern Sub (Tudor’s svar) så är Tudor reklamen ett modernt svar.