• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tudor gör bäst textilband på marknaden. Har inte hittat något i samma nivå någon annanstans.
Säkert någon som kommer säga att Omega gör bäst men deras är ju rent krasst ett seatbelt-Nato…
Håller helt klart med, har bara testat denna iofs som är mjukt men ändå stabilt och hålen har inte det minsta töjts ut något.
Känns lite som jeans tyg och superkvalitet.
Ska försöka testa fler.

Omegas som du nämner är alldeles för mjuka och hålen töjs ut snabbt, iallafall de jag haft. Dock har de fin finish.

Nä, nu börjar tristessen utan en Tudor att göra sig påminnd… Det är ingen som sitter på en BB58 Bronze och funderar på att sälja? 😇
Du får finansiera @Limeee först genom att köpa hans silver så han kan köpa bronsaren om du vill ha den (inget att vara orolig över du kommer ha en bronsare till nästa vecka 😅)
Tudor gör bäst textilband på marknaden. Har inte hittat något i samma nivå någon annanstans.
Säkert någon som kommer säga att Omega gör bäst men deras är ju rent krasst ett seatbelt-Nato…
Jag har hört at Alibaba's band är minst lika bra..... (fasiken var bara tvungen) 😂 Men även om jag inte ägt något själv så av de jag testat är de grymt sköna.

Du får finansiera @Limeee först genom att köpa hans silver så han kan köpa bronsaren om du vill ha den (inget att vara orolig över du kommer ha en bronsare till nästa vecka 😅)

Jag har hört at Alibaba's band är minst lika bra..... (fasiken var bara tvungen) 😂 Men även om jag inte ägt något själv så av de jag testat är de grymt sköna.
Det man måste komma ihåg med Ali Babas band är att de sliter ut klockans baklock något extremt

Tudortisdag.
ECA5E674-43F7-44EB-8924-DD53717D1F90.jpeg

Det här tycker jag är helt okej. Men är det någon annan som upplever att den tickar väldigt högt? Ligger den på skrivbordet 2m bort så hör jag den när jag skall somna på kvällen.

36951FE9-BC7C-4518-9165-B658F6FBDC31.jpeg

49B9A135-34BB-459F-924D-B11793E9F709.png
Jag kan nog förstå att du hör tickandet. Jag sover med armen/handen under huvudet med kudden emellan. Då hör jag tickandet tydligt. Har hört det när klockan legat på soffbordet men då måste det nog vara helt tyst i rummet.

Läste precis på WUS i ranger-tråden att många har problem med sina nya klockor. Det verkar speciellt vara rangers men även BB58or. Urverken verkar bara lägga av och klockorna måste skickas iväg för reparation vilket tar flertalet månader. Har någon här upplevt liknande problem med sin nyinköpta Tudor?

Tillbaka
Topp