3 månader e ju inte acceptabelt nånstans.Tänker mer på att det tar sådan lång tid. De sa att det skulle ta ca 2-4 veckor. Men men det är vad det är.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
3 månader e ju inte acceptabelt nånstans.Tänker mer på att det tar sådan lång tid. De sa att det skulle ta ca 2-4 veckor. Men men det är vad det är.
Grattis till en grymt fin klocka, vridningen ser fantastisk ut.Det blev inte roligare än såhär - men jag är sjukt nöjd!
![]()
Tackar!Grattis till en grymt fin klocka, vridningen ser fantastisk ut.
Är vridringen borstad eller ser det bara så ut?
Vridringens borstning och skiftande mellan svart och "ghost" gör hela klockan imho.Tackar!
Stämmer, borstad och keramisk![]()
Som jag förstod det i tråden på wus var det bristen på delar som var problemet med urverken. Det spekulerades även i att Tudor medvetet fortsatte att leverera klockor som inte genomgått en tillräcklig quality control. Men ditt problem känns ju som att det borde kunna lösas snabbare.Tänker mer på att det tar sådan lång tid. De sa att det skulle ta ca 2-4 veckor. Men men det är vad det är.
Jag vet att en del klankade på att vridringen ger klockan en Seiko SPB14x vibe men helt ärligt vad är felet i det? Borstningen på vridringen på SPB är det bästa med den klockan också. Och av bilder att döma funkar det ännu bättre på en keramisk vridring (AD här nere i Malmö envisas med att inte ha nån P39 hemma när hag försöker spana in den).Vridringens borstning och skiftande mellan svart och "ghost" gör hela klockan imho.![]()
Fördelen med att den är borstad är ju att den ger ett mindre glansigt intryck. Lunchade med en kollega igår vars sub skimmrade så man kunnat spegla sig i den. Vilket är den aspekten på Sub:en som jag gillar minst.Jag vet att en del klankade på att vridringen ger klockan en Seiko SPB14x vibe men helt ärligt vad är felet i det? Borstningen på vridringen på SPB är det bästa med den klockan också. Och av bilder att döma funkar det ännu bättre på en keramisk vridring (AD här nere i Malmö envisas med att inte ha nån P39 hemma när hag försöker spana in den).
Helt klart den bästaIntresse noterat, nu ska jag bara hugga en bronsare först. Har faktiskt hört av mig och lagt förstatjing på en, tredje gången gillt liksom
Hoppas nästan att han aldrig hör av sig, enklast så haha! Men bronsaren är helt klart min favorit av alla Tudors jag ägt![]()
Ja det är lite för o-tooligt för en Sub. Man behöver ju bara titta på Yachtmaster (eller P39) för att få ett hum om hur fantastiskt det skulle kunna vara om Rolex experimenterade med matta varianter av inlägg på Submarinern. Jag uppskattar att Tudor provar nytt och inte låser sig vid ett estetiskt uttryck.Fördelen med att den är borstad är ju att den ger ett mindre glansigt intryck. Lunchade med en kollega igår vars sub skimmrade så man kunnat spegla sig i den. Vilket är den aspekten på Sub:en som jag gillar minst.
Tjusigt! BB 41mm till vänster och BB58 till höger right? Skillnaden i storlek är påtaglig trots bara 2mm...Dagens dubbel
![]()
Fortfarande nöjd?
TackTjusigt! BB 41mm till vänster och BB58 till höger right? Skillnaden i storlek är påtaglig trots bara 2mm...
Ja, BB58 exakt likadant.Någons tudor (bb36 eller bb58 ) som glappar och klickar på de här viset ? Videon är på en rolex men är främst menad som demonstration.
Inte jag heller förrän jag prövade en bb36 i butik med likadant spänne.Ja, BB58 exakt likadant.
Har faktiskt inte reflekterat över detta tidigare.
Det har du förbaske mig rätt i!Hallå! Är det inte Tudortorsdag så säg…!?
![]()
En grym Tudor men för mig och @Limeee så förblir nog keeper en illusionBut why!? Var inte detta en "keeper". Sov på saken först![]()