• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Väldigt lite färg i denna bild😀
C7299F7A-9EA6-4567-85E0-F9F367676A94.jpeg

Läste precis på WUS i ranger-tråden att många har problem med sina nya klockor. Det verkar speciellt vara rangers men även BB58or. Urverken verkar bara lägga av och klockorna måste skickas iväg för reparation vilket tar flertalet månader. Har någon här upplevt liknande problem med sin nyinköpta Tudor?
Oj, märkligt. Jag köpte i december men har ej haft problem.

Ja, tycker också det ser ut som Krons på bilderna. Skadad av att varit där fööör mycket.
Japp, ser ut att vara bordet direkt till vänster när man kommer in 🙄 (note to self: inga besök på Krons närmsta halvåret 😂).
Verkar vara ganska god tillgång på P39. Antingen hög tilldelning, eller många som inte köper.
Kan tänka mig att många inte köper. Kanske delvis pga andra prioriteringar nu eller att man likt mig upplevde Titan känslan som plastig initialt. Men kul att de får in dem löpande nu. 🙂

Kolla här! Vet inte hur många av er som är gitarr/gitarrmusik intresserade men ser ut som att David Grissom kör Tudor 925.
Ursäkta dåliga telefon screenshots av videon hehe. Vill ni se den är det det bara att söka ”Prs se DGT” på youtube, inge snack om klockan i videon men ändå kul att se :) plus han är en jäkel på gitarr haha

Bilagor

• DFE5CC29-CB3B-4E1D-A8A0-69EC456930D9.png
    DFE5CC29-CB3B-4E1D-A8A0-69EC456930D9.png
    508.1 KB · Visningar: 6
  • EB55DAD6-935A-4519-B69F-D3735D17FA18.png
    EB55DAD6-935A-4519-B69F-D3735D17FA18.png
    337.4 KB · Visningar: 7
Oj, märkligt. Jag köpte i december men har ej haft problem.
Köpte en pelagos 39 strax efter den släpptes. Han använda den kanske 1-2 ggr. Sen märkte jag att bezeln var onormalt trög. Lämnade in den till Bergströms. De hade själva inte ens sålt ett eget ex. Klockan har nu varit borta i tre månader….
Man borde nästan få någon kompensation!

Köpte en pelagos 39 strax efter den släpptes. Han använda den kanske 1-2 ggr. Sen märkte jag att bezeln var onormalt trög. Lämnade in den till Bergströms. De hade själva inte ens sålt ett eget ex. Klockan har nu varit borta i tre månader….
Man borde nästan få någon kompensation!
Det exemplaret som fanns till mig hade en vridring som det kändes som det låg grus under. Hackig och trög som in i, bytte den direkt mot en i normalt skick. Det går säkert att be om kompensation, men det händer och det är ju knappast AD's fel. 🤷🏻‍♂️

Men den är ju också riktigt trevlig välkommen in i P39 klubben.
Gillar den skarpt.
image.jpg

Snyggt! Stort grattis👍

Grattis! Inte alls avundsjuk ;P
Måste ta mig förbi Nymans och känna på P39an, villhöver känslan är nog större för den än BB Pron speciellt med tanke på jag redan har en GMT.

Fin som snus. Ser ut som Krons fått ny leverans. De trodde att nästa skulle dröja ett tag. 🤷🏻‍♂️
Men jag har ju mitt på det torra 😉
5C9DAB96-A149-4EE2-A981-65594176A3C5.jpeg

Grattis till en riktigt grym dinka :)
1673374523589.jpeg

Ruskigt fin,grattis!

Tackar alla!

Äntligen en Tudor i samlingen igen. Inte haft någon sen jag sålde min 79220N 2016 (tror jag :bag: ).

Denna hoppas jag blir en fullträff för mig :)

1673383849174.png

Tillbaka
Topp