Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du lovar kan jag betala den första gravyren.....Jag får börja gravera dinkorna så kanske flippardjävulen lägger sig![]()
Då lär jag gravera något väldigt mainstream som dom flesta potentiella köpare kan relatera till när löftet brytsOm du lovar kan jag betala den första gravyren.....![]()
Nytt krav: ditt hemtele och adress är obligatoriskt.Då lär jag gravera något väldigt mainstream som dom flesta potentiella köpare kan relatera till när löftet bryts![]()
![]()
NOT FOR SALE verkar poppis annars.Nytt krav: ditt hemtele och adress är obligatoriskt.![]()
Skönt att ha en flippare sida vid sidaEn grym Tudor men för mig och @Limeee så förblir nog keeper en illusion
Jag får börja gravera dinkorna så kanske flippardjävulen lägger sig
Tycker den här videon var riktigt bra appropå BB Pro
Om Gula Sidorna fortfarande funnits hade ni blivit bannlysta.Skönt att ha en flippare sida vid sidaSå kan jag rättfärdiga mitt beteende med att @Cosmo åtminstone är lika velig och flippar alla klockor i sin väg! Igår när jag var hos ombudet och lämnade ett pakrt fick jag höra: ”du är här och lämnar paket ofta du”
![]()
De profundis clamavi ad te AD..Tagit hem lite avkastning idag.. AD!
![]()
Den fick jag Googla.De profundis clamavi ad te AD..
Jo tack den kommentaren har man ju hört ett antal gånger från postombudetSkönt att ha en flippare sida vid sidaSå kan jag rättfärdiga mitt beteende med att @Cosmo åtminstone är lika velig och flippar alla klockor i sin väg! Igår när jag var hos ombudet och lämnade ett pakrt fick jag höra: ”du är här och lämnar paket ofta du”
![]()
Kolla på Tudor Hydronaut ref 89190Den va riktigt clean. Inte sett modellen förut![]()
Jag kanske kan ta mig ner. Hör gärna av dig när du är på g.Någon mer än jag som skall till Nymans i Västerås på Lördag .
Fika på dagen ?![]()
Vi kommer dit på fredag så är där hela lördagen skall på träffa @Pelarn med fru vid 15.30 bor ju på Elite så kan ju när som helst innan dess.Jag kanske kan ta mig ner. Hör gärna av dig när du är på g.
Svårt att svara på få jag aldrig har klocka på mig 1 månad i ett streck.Tudor-torsdag. Alltså tidshållningen på den här är heeelt sjuk. -10s på en månad! Har aldrig haft en klocka som varit ens i närheten av det. Vore kul att höra om jag haft tur eller om ni som har en likadan klocka har lika imponerande tidshållning.
18 dagar spot on.Tudor-torsdag. Alltså tidshållningen på den här är heeelt sjuk. -10s på en månad! Har aldrig haft en klocka som varit ens i närheten av det. Vore kul att höra om jag haft tur eller om ni som har en likadan klocka har lika imponerande tidshållning.
Skönt att ha en flippare sida vid sidaSå kan jag rättfärdiga mitt beteende med att @Cosmo åtminstone är lika velig och flippar alla klockor i sin väg! Igår när jag var hos ombudet och lämnade ett pakrt fick jag höra: ”du är här och lämnar paket ofta du”
![]()
Någon mer än jag som skall till Nymans i Västerås på Lördag .
Fika på dagen ?![]()
Nej inte på lördag @Been , däremot till 99% imorgon på dagen (före lunch tror jag) Har kanske ett intressant ärende dit som inte är relevant för den här trådenJag kanske kan ta mig ner. Hör gärna av dig när du är på g.
Och jag kommer ju vid 16 tiden så det var ju lite otur . Är det måntro en rektangulär klocka på g?Bara en tidsfråga innan knarkspan slår in dörren
Nej inte på lördag @Been , däremot till 99% imorgon på dagen (före lunch tror jag) Har kanske ett intressant ärende dit som inte är relevant för den här tråden
Så jag tänkte faktiskt messa @rambo_amadeus under kvällen eller imorgonbitti och kolla hur hans dag såg ut imorgon. Typiskt att vi inte kan sammanstråla alla 3 där på lördag. Men tror inte jag blir poppis om jag missar grabbens 9-års kalas
KanskeOch jag kommer ju vid 16 tiden så det var ju lite otur . Är det måntro en rektangulär klocka på g?