• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Min första Tudortorsdag sen 2016 !

2D24E437-8BEB-4B65-9609-14EEA7F4B015.png

En grym Tudor men för mig och @Limeee så förblir nog keeper en illusion 😄
Jag får börja gravera dinkorna så kanske flippardjävulen lägger sig ;)
Tycker den här videon var riktigt bra appropå BB Pro

Skönt att ha en flippare sida vid sida🤝 Så kan jag rättfärdiga mitt beteende med att @Cosmo åtminstone är lika velig och flippar alla klockor i sin väg! Igår när jag var hos ombudet och lämnade ett pakrt fick jag höra: ”du är här och lämnar paket ofta du”😂

Skönt att ha en flippare sida vid sida🤝 Så kan jag rättfärdiga mitt beteende med att @Cosmo åtminstone är lika velig och flippar alla klockor i sin väg! Igår när jag var hos ombudet och lämnade ett pakrt fick jag höra: ”du är här och lämnar paket ofta du”😂
Om Gula Sidorna fortfarande funnits hade ni blivit bannlysta. 😂

@Limeee och @Cosmo det är bara en tidsfråga
4D433045-4B23-492D-923E-4023A745DBA5.jpeg

Senast ändrad:
Någon som sitter på en Tudor sub 36mm? Blir det för litet och klumpigt på handleden eller bara helt perfekt? Jag själv har 17,5cm omkrets och tycker att 40mm är lite för stort. Har kört andra klockor i 36mm och tycker den storleken är helt perfekt.

Tudor-torsdag. Alltså tidshållningen på den här är heeelt sjuk. -10s på en månad! Har aldrig haft en klocka som varit ens i närheten av det. Vore kul att höra om jag haft tur eller om ni som har en likadan klocka har lika imponerande tidshållning.

Bilagor

• 77AF3ABB-0C0C-43F8-A3FD-E1F0D9A4AB93.jpeg
    77AF3ABB-0C0C-43F8-A3FD-E1F0D9A4AB93.jpeg
    615.7 KB · Visningar: 10
🤣 Bara en tidsfråga innan knarkspan slår in dörren
Någon mer än jag som skall till Nymans i Västerås på Lördag .
Fika på dagen ?
BB0E7E50-EE5D-4754-A804-2928A2B61970.jpeg

Jag kanske kan ta mig ner. Hör gärna av dig när du är på g.
Nej inte på lördag @Been , däremot till 99% imorgon på dagen (före lunch tror jag) Har kanske ett intressant ärende dit som inte är relevant för den här tråden 😬
Så jag tänkte faktiskt messa @rambo_amadeus under kvällen eller imorgonbitti och kolla hur hans dag såg ut imorgon. Typiskt att vi inte kan sammanstråla alla 3 där på lördag. Men tror inte jag blir poppis om jag missar grabbens 9-års kalas

🤣 Bara en tidsfråga innan knarkspan slår in dörren

Nej inte på lördag @Been , däremot till 99% imorgon på dagen (före lunch tror jag) Har kanske ett intressant ärende dit som inte är relevant för den här tråden 😬
Så jag tänkte faktiskt messa @rambo_amadeus under kvällen eller imorgonbitti och kolla hur hans dag såg ut imorgon. Typiskt att vi inte kan sammanstråla alla 3 där på lördag. Men tror inte jag blir poppis om jag missar grabbens 9-års kalas
Och jag kommer ju vid 16 tiden så det var ju lite otur . Är det måntro en rektangulär klocka på g?

Tillbaka
Topp