KanskeOch jag kommer ju vid 16 tiden så det var ju lite otur . Är det måntro en rektangulär klocka på g?
![See-no-evil monkey :see_no_evil: 🙈](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f648.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
KanskeOch jag kommer ju vid 16 tiden så det var ju lite otur . Är det måntro en rektangulär klocka på g?
Jag har en 36mm Sub, 75090. Har likande omkrets på handleden som du. Precis som du så tycker jag 40mm känns alldeles för stort och klumpigt, så jag kör bara 36mm och mindre klockor. Också lite kul att mid-size subbarna är relativt ovanliga. Det är inte ofta som dom dyker upp till salu i Sverige i alla fall. Kan tycka att proportionerna är bättre på en klassiskt 40mm Sub, men jag tycker det funkar på 36.Någon som sitter på en Tudor sub 36mm? Blir det för litet och klumpigt på handleden eller bara helt perfekt? Jag själv har 17,5cm omkrets och tycker att 40mm är lite för stort. Har kört andra klockor i 36mm och tycker den storleken är helt perfekt.
Är bandet olivgrönt eller grått? Oavsett väldigt läckertHallå! Är det inte Tudortorsdag så säg…!?
![]()
Är bandet olivgrönt eller grått? Oavsett väldigt läckert![]()
Den är vacker, börjar nästan ångra att jag nydligen sålde min.![]()
Tudor & Tangenter. Ha en bra fredag allihopa!![]()
Jag är också väldigt svag för den! Haft den ute till försäljning men som tur väl var högg ingen innan jag hann fånga mitt förnuftDen är vacker, börjar nästan ångra att jag nydligen sålde min.
Den e ruggigt snygg.![]()
Tudor & Tangenter. Ha en bra fredag allihopa!![]()
Önska att det var jag som klippte den men näää tyvärr… Så det är väl nån annan här i tråden som kör upp det i mitt face ikväll@Limeee har inte bronsaren kommit fram ännu eller har du blivit portad från ditt lokala ombud?![]()
Han är under utredning, för mång leveranser det senaste. Mobilförbud i häktet@Limeee har inte bronsaren kommit fram ännu eller har du blivit portad från ditt lokala ombud?![]()
Undrar vem det varÖnska att det var jag som klippte den men näää tyvärr… Så det är väl nån annan här i tråden som kör upp det i mitt face ikväll![]()
Är det du alltså?Undrar vem det var
![]()
Nä jag har köpstopp.Är det du alltså?![]()
Det är nog lika bra att behålla Pro ett tag till inför vad som kan komma att bli ett mycket torrt 2023
Den är såld långt innan dessUNDERBART!!
Törs man våga sig på en gissning att det inte blir OWGM-23 med den?![]()
Snyggt,grattis!
Var det du som köpte den alltså !?
Jag börjar misstänka att @Limeee aldrig sålde sin första och bara driver en väldigt lång och elegant trollningVar det du som köpte den alltså !?![]()
Ja något lurt är det i görningenJag börjar misstänka att @Limeee aldrig sålde sin första och bara driver en väldigt lång och elegant trollning![]()
Yes jag knep den ändåVar det du som köpte den alltså !?![]()
Haha så lurig är jag inte, men det är min bronsare nr 2 (den senaste) som jag köpte tillbakaJag börjar misstänka att @Limeee aldrig sålde sin första och bara driver en väldigt lång och elegant trollning![]()
Yes jag knep den ändå
Haha så lurig är jag inte, men det är min bronsare nr 2 (den senaste) som jag köpte tillbaka![]()
Yes jag knep den ändå
Haha så lurig är jag inte, men det är min bronsare nr 2 (den senaste) som jag köpte tillbaka![]()