• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Någon som sitter på en Tudor sub 36mm? Blir det för litet och klumpigt på handleden eller bara helt perfekt? Jag själv har 17,5cm omkrets och tycker att 40mm är lite för stort. Har kört andra klockor i 36mm och tycker den storleken är helt perfekt.
Jag har en 36mm Sub, 75090. Har likande omkrets på handleden som du. Precis som du så tycker jag 40mm känns alldeles för stort och klumpigt, så jag kör bara 36mm och mindre klockor. Också lite kul att mid-size subbarna är relativt ovanliga. Det är inte ofta som dom dyker upp till salu i Sverige i alla fall. Kan tycka att proportionerna är bättre på en klassiskt 40mm Sub, men jag tycker det funkar på 36.
413813B3-4A43-428F-86FB-C015A756E722.jpeg

Dessa måste ha tagit slut fort.
Har kollat varje dag senaste veckorna på US hemsida men skönt att det är på g iaf.
Edit: Fick svar från US att halvlänkarna kommer i slutet på mars först.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp