Let me know isfJa, självklart, det borde jg sagt sorry- RubberB.
Jag är på G att sälja klockan framöver, blir armbandet kvar så ska det säljas iväg för sig.
![Smirking face :smirk: 😏](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60f.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Let me know isfJa, självklart, det borde jg sagt sorry- RubberB.
Jag är på G att sälja klockan framöver, blir armbandet kvar så ska det säljas iväg för sig.
Panda idag ,någon som är sugen på byte mot något kul dra ett PM![]()
Jag och 58:an står och fryser i en ishall![]()
![]()
Verkligen. Det blev 6800km för mig 2022 (sorry för off topic)Den "gamle" storcyklisten Fabian Cancellara har startat cykelteamet Tudorprocycling där Sveriges bästa cyklist, Lucas Eriksson, nu ska köra!!
Kul satsning av Tudor, speciellt för en cykelnörd som mig!
![]()
![]()
Verkligen OT detta som jag lade ut men så skoj att Tudor gör ett sådant här drag, tror fler kan få upp ögonen för märket genom denna satsningVerkligen. Det blev 6800km för mig 2022 (sorry för off topic)![]()
Kul nyhet. Tror ni att det kommer komma något släpp kopplat till satsningen? Hur har de gjort vid tidigare samarbeten?Den "gamle" storcyklisten Fabian Cancellara har startat cykelteamet Tudorprocycling där Sveriges bästa cyklist, Lucas Eriksson, nu ska köra!!
![]()
![]()
Har du badat med klockan och utsatt den för salt och klor?Appropå tidigare diskussion kring patina på brons. Här kommer bilder efter ett års användning. Magkänslan säger att den kommer inte bli mycket mörkare.
Fasiken va läcker den var som ny (glittrar), men det tar emot om jag skulle ”återställa” den. Patinan är ju ändå min egen
![]()
Den har fått möta en del saltvatten, inget klor.Har du badat med klockan och utsatt den för salt och klor?
Jag tycker patinan gör modellen unik så det skulle jag inte polera bort.
Även om det svider något så är jag otroligt glad att den tillslut hamnade hos dig @apelsin.med.urverk
Woow grattis! Fantastiskt fin, är så sjuuukt sugen på en Tudor Sub och blir ju inte direkt mindre sugen nu
Tack! Den överträffar mina förväntningar, aldrig varit så nöjd tror jag.Woow grattis! Fantastiskt fin, är så sjuuukt sugen på en Tudor Sub och blir ju inte direkt mindre sugen nuEn vacker dag så får jag joina Tudor Sub-klubben!
Lever den upp till dina förväntningar?
Kul att höra! Ser fram emot massor av fina bilder på den framöverTack! Den överträffar mina förväntningar, aldrig varit så nöjd tror jag.Ägt både en svart och blå BB58, och diggade båda, men gillar vridringen på denna mer. Mercedes-visare, tritium och plexi är ju också underbart!
![]()
Femplus.
Du kan vara lugn, kommer spamma tråden framöver. Dragit ner samlingen till denna och en pam176 så finns inte så mycket annat att fota.Kul att höra! Ser fram emot massor av fina bilder på den framöverPerfekt kompanjon inför TudorTorsdag imorgon!
Kul nyhet. Tror ni att det kommer komma något släpp kopplat till satsningen? Hur har de gjort vid tidigare samarbeten?
Själv kör jag mtb så något lätt, stryktåligt och som sitter som klistrat runt handleden hade varit kul, kanske även med någon funktion för att klocka varvtider...![]()
Fasiken vad Tudor måste börja med försäljning av sina textilband, särkilt med deras cauredbårré (iom copywrite så får man ju inte skriva kardborre och jag kommer inte ihåg vad Tudor kallar sin ”ingenjörs-lösning”).![]()
Laget hade en special issue vid lagpresentationen. Inget tal om att den ska säljas än så länge. Har en känsla att det varit samma med All Blacks (och nåt seglingsprojekt?), att de har en specialutgåva men att just den varianten aldrig sålts?
Är väl bara ett problem om de skulle sälja dem. Priset.Fasiken vad Tudor måste börja med försäljning av sina textilband, särkilt med deras cauredbårré (iom copywrite så får man ju inte skriva kardborre och jag kommer inte ihåg vad Tudor kallar sin ”ingenjörs-lösning”).
Gärna med möjligheten att komplettera till en majoritet av sina modeller
Det är där man önskar den saknade emojinÄr väl bara ett problem om de skulle sälja dem. Priset.
![]()
Nytt in ?Gör mig redo för Tudor torsdag
![]()
Den "gamle" storcyklisten Fabian Cancellara har startat cykelteamet Tudorprocycling där Sveriges bästa cyklist, Lucas Eriksson, nu ska köra!!
![]()
![]()
Nja nytt o nytt ngt jag har haft o vill testa igenNytt in ?
Pro kanske ?Nja nytt o nytt ngt jag har haft o vill testa igen![]()