• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tudortråden

Trevlig helg på er😀
6A1A3FA4-6935-485E-863C-BC42128D7004.jpeg

🤣 Haha, menade givetvis INNAN owg av den anledningen du skriver.
Kul att du för övrigt tror @Limeee klarar sig mer än två dygn. Förra året var det väl typ 20min 🤣
Hehehe, jag tror på @Limeee problemet förra året var väl att han gick och köpte en Speedmaster under OWGM...... 😂 Känns ju som att be en nykter alkoholist att gå till systembolaget. 😳

Under OWGM? 😳
Då blir det ju typ @Limeee som kommer stå och testa alla andras klockor eftersom han åkte ut den 3/3 redan. Låter kul.... verkligen.... 😂

🤣 Haha, menade givetvis INNAN owg av den anledningen du skriver.
Kul att du för övrigt tror @Limeee klarar sig mer än två dygn. Förra året var det väl typ 20min 🤣

Hehehe, jag tror på @Limeee problemet förra året var väl att han gick och köpte en Speedmaster under OWGM...... 😂 Känns ju som att be en nykter alkoholist att gå till systembolaget. 😳
Jag klarade mig ju till den 4:e, det var väl ändå rätt bra?!😂😂 Om jag överlever till den 3/3 är jag mer än nöjd! Kan nog bli Tudor Sub i mars (förutsatt att den finns kvar, länge kvar till mars och mycket kan hända)🤪

Hade fel här är ju den eviga Tudor pass-arounden 😂

Otroligt att @Limeee inte ägt denna.....(ännu).
Stolt OG dad för denna :) Kul att säljare använder min bild av gravyren än idag utan att fråga 🤷🏼‍♂️

Gillar Pro mer och mer för var dag.
Hoppas på att kunna hålla flippardjävulen i schack bara :facepalm:
@Limeee har du något tips ? ;)
1674909807925.jpeg

Jo men han har ju ändå haft Tudor sub i någon vecka nu 😁
Ja jag är ju helt klart experten att fråga, som flippar innan jag ens har gett vissa klockor en ärlig chans. Har ändå haft Sub i 10 hela dagar nu. Och än har jag inte ens tänkt tanken på att flippa, hör och häpna! 😂😂

Gör som mig och kör ”go with the flow”, bara att sälja om du funderar på det och så får du köpa tillbaka i framtiden om du ändrar dig. Särskilt med en Pro, den kan du ju köpa tillbaka när som helst, utan problem i framtiden om du blir sugen igen. Så inga vidare bra tips för att lugna flippardjävulen kanske👿

Ja jag är ju helt klart experten att fråga, som flippar innan jag ens har gett vissa klockor en ärlig chans. Har ändå haft Sub i 10 hela dagar nu. Och än har jag inte ens tänkt tanken på att flippa, hör och häpna! 😂😂

Gör som mig och kör ”go with the flow”, bara att sälja om du funderar på det och så får du köpa tillbaka i framtiden om du ändrar dig. Särskilt med en Pro, den kan du ju köpa tillbaka när som helst, utan problem i framtiden om du blir sugen igen. Så inga vidare bra tips för att lugna flippardjävulen kanske👿
Grymt och kul att du är nöjd med din Sub :)
Go with the flipparflow gillar jag och du har helt rätt i det 😁

Tillbaka
Topp