Tack! Nog den klocka som jag fallit hårdast förKrya!
Otroligt fin klocka, det där!
![Red heart :heart: ❤️](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/2764.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Nog den klocka som jag fallit hårdast förKrya!
Otroligt fin klocka, det där!
Tack! Skulle säga att den bär som en 41’a map längd-bredd men man får vara beredd på att den är ganska tjock och topptungRiktigt fin! Har funderat på att skaffa mig en, men är lite osäker på storleken. Hur bärs den tycker du, dvs som 41 mm, större eller mindre?
Otroligt länkalternativ.Korspostar från dagens..
Hade den ute för byte men bestämde mig för att behålla den i stället.
![]()
Snyggt med "President"!Korspostar från dagens..
Hade den ute för byte men bestämde mig för att behålla den i stället.
![]()
Tack! Tycker själv det balanserar klockan bättreSnyggt med "President"!
Krya på digVad passar bättre än en lollipop när man har influensa?
![]()
Detsamma till dig.Trevlig helg alla Tudors!
![]()
Riktigt fin! Ibland måste man bära något annat än Panerai.Riktigt jäkla nöjd med denna. Sitter otroligt bra på handleden och känns riktigt välbyggd. Den kommer få hänga med på många äventyr framöver
![]()
Spännande! Är idén grön?Någon som har tagit av bezeln på sin BB58 för tex rengöring och sen satt tillbaka den?
Har en idé…
Tog av bezeln på min Chrono men att få tillbaka den var omöjligt pga av en tunn gummi-ring = besök hos AD
Har en svart bezel (ej BB58) som ser ut att passa…men jag har verkligen inte lust att gå till AD för att jag var för nyfiken!Spännande! Är idén grön?