På tåget hem från Stockholm, med mig fick jag denna.
Min första klocka från Tudor så tänkte det var läge att säga hej till Tudorfamiljen och bjuda på ett foto.
Trevlig helg!
![]()
Bra där! Klart det ska vara en two liner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På tåget hem från Stockholm, med mig fick jag denna.
Min första klocka från Tudor så tänkte det var läge att säga hej till Tudorfamiljen och bjuda på ett foto.
Trevlig helg!
![]()
.... Hur får man på sig den nu dåFunderar på om man vågar sig på att byta till gummi med bara en hand...
![]()
Visste väl att jag skulle få användning för dykarförlängningen.... Hur får man på sig den nu då
![]()
Visste väl att jag skulle få användning för dykarförlängningen
![]()
Väldigt classy om ni frågar mig
Det kommer.Ingen mer som köpt BBB utom @micke_s ?
När??Det kommer.![]()
Så fort ADn jag beställt från får leverans så. Borde vara i veckan som kommer
Helt rätt,Mycket bilder vill vi ha då! @Luckyluciano
Står själv på kö så kanske får samtidigt. Känns som intresset utomlands varit större än i SverigeDet lär märkas när den landat. Slänger in lite bilder med länken och bilder med pelagosgummit så fort den landat![]()
Med lite tur så. Möjligt, för många kanske det bara blir ännu en svart dykare och väljer annat föreStår själv på kö så kanske får samtidigt. Känns som intresset utomlands varit större än i Sverige
Såg den i krons skyltfönster igår, fast du kanske har bättre kontakter på annat håll?Står själv på kö så kanske får samtidigt. Känns som intresset utomlands varit större än i Sverige
Ligger en med blå bezel på köp och sälj just nuNågon måste väl ändå ha tröttnat på sin Black Bay?![]()
Ja den är mattsvart och gör sig väldigt bra!Nice!
Upplever du färgen som matt på inlägget? Jämfört med sub, samma färgnyans?
Cheers
Högre (kan ej siffrorna) och större diameter, 41 mm.Hur är en BBB storleksmässigt jämfört med en 79090? Vilka är skillnaderna?
Hur är en BBB storleksmässigt jämfört med en 79090? Vilka är skillnaderna?