Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack så mycketOsäker på bredden men 16,5cm små/normal stora handleder.
Det är riktigt bra!Har blivit gummi på heltid senaste tiden, riktigt skönt!
Den var riktigt fin, stort grattis! Kul att du delar så vi får ser. Och fantastiskt av Tudor att sälja alla modeller så där, som de borde vara helt enkelt. Jag hade lätt tagit en t/r om jag vetat att det gick att köpa en FXD och någon av de nya modellerna. Skulle vilja jämföra BB54, BB58 och BB41 med den röda ringen.Tackar, var i Genève på Watches and wonders. I centrum hade Tudor en Pop up butik som sålde hela deras sortiment, direkt över disk svårt att hålla sig...
Var det hos Svensk AD du provade ?Nyss testat 54:an, den kändes bra men rätt stor skillnad från 58:an.
Kan du utveckla vad skillnaden är, svårt att se på en bild.Nyss testat 54:an, den kändes bra men rätt stor skillnad från 58:an.
Mindre?Kan du utveckla vad skillnaden är, svårt att se på en bild.
Är det bara jag som får maxi-case vibbar av dessa bilder?Nyss testat 54:an, den kändes bra men rätt stor skillnad från 58:an.
Nej, i Hamburg tyvärr. Dock ej tillgänglig här utan bara testmodeller.Var det hos Svensk AD du provade ?
Precis som @hampusg säger, mindre på alla sätt men ändå sig lik. Mest förvånad hur tunn den ärKan du utveckla vad skillnaden är, svårt att se på en bild.
Precis känns som en väldigt liten 114060 typ.Är det bara jag som får maxi-case vibbar av dessa bilder?
Ser riktigt bra ut! Härlig storlek, samt bra kontrast mellan tavla/vridring.Nyss testat 54:an, den kändes bra men rätt stor skillnad från 58:an.
Fått till svar att de kommer in i Maj iaf men oklart exakt när. Kan ju hålla tummarna de kommer tidigare ändå.Var det hos Svensk AD du provade ?
Nä va, det har väl inga Tudors?Tycker alla 54or ser skumma ut, är det ingen AR på glaset?
Jag vet inte, har för mig att Rolex kör utan AR så det kan mkt väl vara så att det gäller Tudor också.Nä va, det har väl inga Tudors?
Rolex kör AR på de flesta modeller sedan 2020.Jag vet inte, har för mig att Rolex kör utan AR så det kan mkt väl vara så att det gäller Tudor också.
Vilka är det som fortfarande är utan AR då?Rolex kör AR på de flesta modeller sedan 2020.
Trodde det endast var OP men även de verkar ha AR nu. Finns säkert ngn i Rolex tråden som vet bättre.Vilka är det som fortfarande är utan AR då?