• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Skönt att vara hemma igen , Hydronauten får tjänstgöra
image.jpg

Jag är lite sugen på en Ranger, vad tycker du om den? Är det ett bra köp?
Vet att den inte är lika uppskattad som andra modeller här på KS men för mig har det varit ett perfekt köp, haft den sedan lansering och den används frekvent. Sitter perfekt på min handled och påminner om min tidigare explorer, dock lite tooligare vilket jag uppskattar. Testa den om du har möjlighet då jag tycker den gör sig bättre i verkligheten än på bild.

• KS Like
Reactions: DRW
Vet att den inte är lika uppskattad som andra modeller här på KS men för mig har det varit ett perfekt köp, haft den sedan lansering och den används frekvent. Sitter perfekt på min handled och påminner om min tidigare explorer, dock lite tooligare vilket jag uppskattar. Testa den om du har möjlighet då jag tycker den gör sig bättre i verkligheten än på bild.
Tack för svar, har själv haft en explorer och som du säger känns Rangern toligare och det är vad jag är ute efter.
Får ta och pallra mig iväg till en AD och kika på den.

Vet nån när de första Tudor 54 kan förväntas kommer in till Svenska ADs? Bergströms i Göteborg hade inga än så länge när jag gick förbi där nyss. Också nyfiken att ser hur en diameter av 37mm med 46mm Lug-to-lug kommer ser ut på en 18cm handled. :rolleyes: Jag förvänta mig riktig autentiska vintage-vibes på en ny Tudor. Är min top-kandidat för en "one-watch-collection", men måste så klart ser den på armen först.

Tillbaka
Topp