Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med hade min för första gången på väldigt länge idag också.Längesedan denna satt på armen, men fan vad den är bra på sitt eget lilla lustiga vis.
Nej det ska inte gå, så den bezeln behöver nog fixas. Ska bara gå att vrida motursGår de vrida bazel åt båda håll på bb58? den jag köpte precis går de på, har för mig de inte gick på min förra..
Tyvärr inte. Men borde vara lätt att fixa för en ADÅrsmodell 2019 dock om de är någon skilland
Svårt att säga utan mer info,ä. Jag hade antingen försökt returnera klockan eller lämnat in till AD för att ta sig en titt så att den är reko och att det bara är bezeln som behöver fixas.Köpte den på c24, tänker så man inte blivit blåst
Hänt mig med en BB58 som jag köpte från AD, så klockan är säkert ok i övrigt.Köpte den på c24, tänker så man inte blivit blåst
Cool, läste något om att fjädrarna under bazel kan ha pajat dvs quickfixHänt mig med en BB58 som jag köpte från AD, så klockan är säkert ok i övrigt.
En Big Block eller en Lollipop SubJag sålt min smiley men vill ju också vara med i Tudorgänget Vad köper man?
Jag är lite sugen på en Ranger, vad tycker du om den? Är det ett bra köp?Min första Tudor var en röd BB 41 så tills dess att nya varianten landar så får jag nöja mig med denna.
Vet att den inte är lika uppskattad som andra modeller här på KS men för mig har det varit ett perfekt köp, haft den sedan lansering och den används frekvent. Sitter perfekt på min handled och påminner om min tidigare explorer, dock lite tooligare vilket jag uppskattar. Testa den om du har möjlighet då jag tycker den gör sig bättre i verkligheten än på bild.Jag är lite sugen på en Ranger, vad tycker du om den? Är det ett bra köp?
Tack för svar, har själv haft en explorer och som du säger känns Rangern toligare och det är vad jag är ute efter.Vet att den inte är lika uppskattad som andra modeller här på KS men för mig har det varit ett perfekt köp, haft den sedan lansering och den används frekvent. Sitter perfekt på min handled och påminner om min tidigare explorer, dock lite tooligare vilket jag uppskattar. Testa den om du har möjlighet då jag tycker den gör sig bättre i verkligheten än på bild.