Kul för köparen av Nyamans versionen att få den med namnet på köparen graverat....... där kan man snacka proveniens.....
Bukowskis, en 21:a
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul för köparen av Nyamans versionen att få den med namnet på köparen graverat....... där kan man snacka proveniens.....
Bukowskis, en 21:a
Jo duKul för köparen av Nyamans versionen att få den med namnet på köparen graverat....... där kan man snacka proveniens.....
Förstår absolut din synpunkt och håller med dig på många sätt. Detta var enbart lite ett önsketänk från mig och önsketänkandet är ju inte alltid realistisktUpplever iof att gummit är bättre än länken och t-fit claspen till pelagosen. Visst är t-fit bekvämt stundtals men kan uppleva att mycket vikt fästs vid just den funktionen.
Om man ska jämföra spänne med spänne så upplever jag minst samma komfort med mikrolänken på min Explorer. Ofta på Pelagosens t-fit pendlar jag mest mellan två olika lägen. Och på gummibandet är distansen mellan hålen ganska jämförbara.
Personligen skulle poängen och charmen försvinna om man gjorde den till mer av en dress-dykare. Ifall det är det man är ute efter finns just BB54:an. Bättre imho att låta Pelagos linjen vara en ”riktig” tool watch.
Kör gmt på gummi idag. Skönt, men har svårt för äggformen som bildas med detta bandet..
Absolut, är med denna typen av gummi.Upplever du att "äggformen" avtar något med länk istället för gummiband?
Håller med om att det är kul att pelagos får vara den riktiga tool-klockan.Upplever iof att gummit är bättre än länken och t-fit claspen till pelagosen. Visst är t-fit bekvämt stundtals men kan uppleva att mycket vikt fästs vid just den funktionen.
Om man ska jämföra spänne med spänne så upplever jag minst samma komfort med mikrolänken på min Explorer. Ofta på Pelagosens t-fit pendlar jag mest mellan två olika lägen. Och på gummibandet är distansen mellan hålen ganska jämförbara.
Personligen skulle poängen och charmen försvinna om man gjorde den till mer av en dress-dykare. Ifall det är det man är ute efter finns just BB54:an. Bättre imho att låta Pelagos linjen vara en ”riktig” tool watch.
Indeed riktigt jäkla hård
Stenhård bit
Redan en BB54 ute i det vilda? Gratulerar!
Fantastisk bild dessutomRedan en BB54 ute i det vilda? Gratulerar!
Osäker på bredden men 16,5cm små/normal stora handleder.Indeed riktigt jäkla hård
Får man fråga vad du har för omfång, eller kanske ännu hellre bredd, på handleden?
Tackar, var i Genève på Watches and wonders. I centrum hade Tudor en Pop up butik som sålde hela deras sortiment, direkt över disk svårt att hålla sig...Redan en BB54 ute i det vilda? Gratulerar!
Tackar, ändrar verkligen karaktär i solenFantastisk bild dessutom
Stort grattis!Tackar, var i Genève på Watches and wonders. I centrum hade Tudor en Pop up butik som sålde hela deras sortiment, direkt över disk svårt att hålla sig...
Jupp, hela sortimentet!Stort grattis!
FXD till salu också?