Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
6 veckor i dec-jan.Hur länge fick ni eller har fått vänta för en P39? Trodde inte det skulle vara sådan här lång väntetid...
Såg inte alls pjåkigt ut. Är det uncle seiko?
Fick min i oktober 2022 några veckor efter Tudor släppte den tror att var 2-3 veckor.Hur länge fick ni eller har fått vänta för en P39? Trodde inte det skulle vara sådan här lång väntetid...
Synd att jag inte visste det var inne i stan idag
Får styra upp en GTG-lunch när snön smält så man kan sitta i solenSynd att jag inte visste det var inne i stan idag
Jajamän! Sitter riktigt bra. Hade jag fått bestämma själv hade jag hellre sett att den haft borstade mittlänkarbitar och lite modernare ändlänkar men den gör helt klart susen för mig som älskar jubilee. Väldigt rejäl. Kör originalspänne också.Såg inte alls pjåkigt ut. Är det uncle seiko?
Precis min tanke !Bådar gott för oss som är intresserad av den nya OP’n
Hur upplever du den? Fastnat för dessa något enormt på senaste!Tudor Submariner 79090
Nej det tror jag inteTror vi det kommer T-fit låset till gummibandet för P39an?
Inte jag heller. Det skulle förra hela poängen med att det är en dykare och med detta kunna förlänga för att fungera över våtdräkt.Nej det tror jag inte
Tänkte på just denna punkten också, och förmodligen därför vi inte kommer se T-fit på gummit för Pelagosen, men kan säga jag hade betalat extra för just det.Inte jag heller. Det skulle förra hela poängen med att det är en dykare och med detta kunna förlänga för att fungera över våtdräkt.
Bandet passade ju strålande! Riktigt snyggt!Haft denna i en dryg vecka nu och använt den 3-4 dagar, väldigt nöjd så här långt. Provar den på ett Artem sailcloth idag, känns knappt att man har klocka på sig.
Upplever iof att gummit är bättre än länken och t-fit claspen till pelagosen. Visst är t-fit bekvämt stundtals men kan uppleva att mycket vikt fästs vid just den funktionen.Tänkte på just denna punkten också, och förmodligen därför vi inte kommer se T-fit på gummit för Pelagosen, men kan säga jag hade betalat extra för just det.
Yes, beställdes hos AD och priset var i höstas 10500:-Riktigt läckert! Köpte du länken separat? Vad gav du för den i så fall?
Kan bara hålla medHåller med. Känns som en komplett klocka med rangerlänken..
Jag föredrar själv länk utan fejknitar men inte såpass att det blir en dealbreaker.Hade den kommit så från början hade den fått sitta kvar på armen när jag gick ut från Krons 2020. Planen var ju sådan. Men jag gick därifrån med en blå Pelagos istället. Fakenitarna är en så hård dealbreaker för mig.
Den är stenhård den klockan! Tyvärr för stor för en annan… Jag tror den kommer bli ett framtida samlarobjekt Kul att se, tråden har en P01-skuld när det kommer till bilder så ös på framöver
Den här har suttit på handleden nästan en vecka och kommer bli kvar ett tag, riktigt kul klocka som gett mersmak på Tudor. Hur många P01 fans har vi i tråden?!