• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag är lite sugen på en Ranger, vad tycker du om den? Är det ett bra köp?
Gillar du klockan och köper för att använda tror jag att den liksom mycket från Tudor är svårslaget i prisklassen. Som nämnts är den kanske inte riktigt lika poppis som en del av deras andra modeller här på KS så möjligen får man räkna med ett något lägre andrahandsvärde - men en populär klocka tappar också värde när du råkar dinga den i ett dörrhandtag så i mitt tycke är det bättre att satsa på det du vill ha och vara glad medan du använder det; pengar brukar det kosta så fort man går utanför dörren ändå.

Cool klocka är det oavsett, jag säger löp och köp 🙂👍

• Like
Reactions: DRW
Tudortorsdag

DD995B05-7141-4BC8-A335-C6A630F45002.jpeg

Gillar du klockan och köper för att använda tror jag att den liksom mycket från Tudor är svårslaget i prisklassen. Som nämnts är den kanske inte riktigt lika poppis som en del av deras andra modeller här på KS så möjligen får man räkna med ett något lägre andrahandsvärde - men en populär klocka tappar också värde när du råkar dinga den i ett dörrhandtag så i mitt tycke är det bättre att satsa på det du vill ha och vara glad medan du använder det; pengar brukar det kosta så fort man går utanför dörren ändå.

Cool klocka är det oavsett, jag säger löp och köp 🙂👍
Grym klocka. Supernöjd med min. Är den i lådan som fått överlägset mest tid på armen sedan köpet. Oavsett vad jag tar på på morgonen så åker Rangern på en sväng på kvällen när jag kommer hem, plus oftast hela helgen. Som en Explorer utan blinget som de polerade ytorna osv ger. Love it.

BB54 superfin men alldeles för liten för mig.

GMT bra men jag har sedan innan lite halvdan relation till caset och även för små index på tavlan.

Röda BB41 på jubilee kommer nog blir nästa inköp när den dyker upp!
Är det bara visning eller hade du fått köpa om du ville?

BB54 superfin men alldeles för liten för mig.

GMT bra men jag har sedan innan lite halvdan relation till caset och även för små index på tavlan.

Röda BB41 på jubilee kommer nog blir nästa inköp när den dyker upp!
Tycker inte att 54an såg för liten ut på dig men känslan kan ju vara något annat förvisso.

Ursäkta kassa bilder - Tyvärr ingen BB41 röd på jubilee än. Den jag vill ha!

2AE1210E-C651-489E-9924-0BBA88FBFAE6.jpeg
65726E03-4207-49D9-A98E-4A9525AD06D7.jpeg
1244ABF3-1124-4A2F-9ACD-25305FAA8DF3.jpeg
Jag ska ju erkänna att jag inte alls förstår GMTn med den bleka vita jättetavlan (tycker Tudor generellt har det svårt med vita/ljusa tavlor) men annars ruskigt solida släpp från Tudor. Känns som man kommer andas helt nytt liv i den ursprungliga 41mm BlackBay-serien som annars känts insomnande.

Hej!

Finns det något ställe man får tag på en ny BB58 idag utan flera månaders väntetid? Någon butik som säljer den? Bor själv i en småstad med noll utbud.

Mvh Niklas

Tillbaka
Topp