Tudortorsdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker att p01, Rootbeer och BB s&g är ruggigt läckra och att Style verkade kul tills den slutade tillverkas.Jag sålt min smiley men vill ju också vara med i TudorgängetVad köper man?
Den här kanskeJag sålt min smiley men vill ju också vara med i TudorgängetVad köper man?
Nix!Ska de sitta en packning / ring vid kronan på bb58? likt bb36
Gick från den tlll bb58 nu.. kanske ångrar migTT även här! Hade glömt hur bra den här är i all sin enkelhet under owgmars
![]()
Grym klocka. Supernöjd med min. Är den i lådan som fått överlägset mest tid på armen sedan köpet. Oavsett vad jag tar på på morgonen så åker Rangern på en sväng på kvällen när jag kommer hem, plus oftast hela helgen. Som en Explorer utan blinget som de polerade ytorna osv ger. Love it.Gillar du klockan och köper för att använda tror jag att den liksom mycket från Tudor är svårslaget i prisklassen. Som nämnts är den kanske inte riktigt lika poppis som en del av deras andra modeller här på KS så möjligen får man räkna med ett något lägre andrahandsvärde - men en populär klocka tappar också värde när du råkar dinga den i ett dörrhandtag så i mitt tycke är det bättre att satsa på det du vill ha och vara glad medan du använder det; pengar brukar det kosta så fort man går utanför dörren ändå.
Cool klocka är det oavsett, jag säger löp och köp![]()
Kul med lite wristshots!Ursäkta kassa bilder - Tyvärr ingen BB41 röd på jubilee än. Den jag vill ha!
![]()
![]()
![]()
Jäklar va sugen man blev på bbröd igen. Upplevde du någon skillnad från dom tidigare versionerna?Ursäkta kassa bilder - Tyvärr ingen BB41 röd på jubilee än. Den jag vill ha!
![]()
![]()
![]()
Fan glömde kolla på dem när jag var inne på Krons idagUrsäkta kassa bilder - Tyvärr ingen BB41 röd på jubilee än. Den jag vill ha!
![]()
![]()
![]()

Är det bara visning eller hade du fått köpa om du ville?BB54 superfin men alldeles för liten för mig.
GMT bra men jag har sedan innan lite halvdan relation till caset och även för små index på tavlan.
Röda BB41 på jubilee kommer nog blir nästa inköp när den dyker upp!
Tycker inte att 54an såg för liten ut på dig men känslan kan ju vara något annat förvisso.BB54 superfin men alldeles för liten för mig.
GMT bra men jag har sedan innan lite halvdan relation till caset och även för små index på tavlan.
Röda BB41 på jubilee kommer nog blir nästa inköp när den dyker upp!
Jag ska ju erkänna att jag inte alls förstår GMTn med den bleka vita jättetavlan (tycker Tudor generellt har det svårt med vita/ljusa tavlor) men annars ruskigt solida släpp från Tudor. Känns som man kommer andas helt nytt liv i den ursprungliga 41mm BlackBay-serien som annars känts insomnande.Ursäkta kassa bilder - Tyvärr ingen BB41 röd på jubilee än. Den jag vill ha!
![]()
![]()
![]()
Jag har svårt för allt under 39mm på mina handleder helt enkelt! Tur att det finns så mycket kul att välja mellanTycker inte att 54an såg för liten ut på dig men känslan kan ju vara något annat förvisso.