• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ja, det fattar vi. Men varför förklarar du inte varför du ställer en sån fråga då.. Det får du ju förklara om du ska ställa en sån fråga öppet i forumet,
Eller så inväntar man svar från den man ställde frågan till eftersom den personen sett klockan IRL vilket jag inte har. Jag tycker bland annat både pärlan och triangeln Kl 12 ser off ut PÅ FOTO.

Eller så inväntar man svar från den man ställde frågan till eftersom den personen sett klockan IRL vilket jag inte har. Jag tycker bland annat både pärlan och triangeln Kl 12 ser off ut PÅ FOTO.
Du vet ju själv mycket väl om att du är dryg emellan åt så det behöver du ju inte haka upp dig på att jag påpekade:)

Bra, allt vi ville ha var en förklaring till vad du tyckte såg suspekt ut, det fick vi nu!

4 inlägg senare kom förklaringen om varför frågan ställdes. Hade kunnat nämnts i första inlägget men skönt att vi kom i mål.
Ger det 4/5 ⭐⭐⭐⭐

Hejsan Niklas!

Jag hade turen att gå förbi nymans i Västerås idag och kunde köpa en svart BB58. Påpekades att det var första gången på länge dom hade suttit ut någon i skyltfönstret, kul när det kändes lite mer som förr i tiden
Man kan ha tur alltså! Grattis till dig. Min jakt fortsätter. :)
Tack så mycket! Blir spännande att jämföra BB58 & BB54 när den dyker upp

Utforskarduo.
68F6B83B-4BBF-4C8C-8EEE-4D6BC9C34751.jpeg

Jag har funderat en hel del över BB54… skulle den verkligen bli lika hypead om den släpptes samtidigt bredvid BB58?
Eller är de bara vi som är så vana/trötta på att se BB58an att vi bara behöver något ”nytt”?

Bjuder på dagens bild när jag för första gången testar utan länken.
_R003204.jpeg

Jag har funderat en hel del över BB54… skulle den verkligen bli lika hypead om den släpptes samtidigt bredvid BB58?
Eller är de bara vi som är så vana/trötta på att se BB58an att vi bara behöver något ”nytt”?

Bjuder på dagens bild när jag för första gången testar utan länken.
_R003204.jpeg
Finns nog något i det du säger, för min del ligger intresset för BB54 i tjockleken. Hade 41an när den kom (på tok för tjock) köpte BB58 igår, helt underbar ända att anmärka på är återigen att jag vill få en ”tunnare” känsla. Och den känslan tror jag enbart bygger på vetskapen om att den nya ska ”ha” den känslan.

Allt gott

Läste lite tidigare i tråden att det diskuterades eventuella kölistor på vissa modeller. Själv har jag väntat ganska exakt 9 månader på en blå Tudor bb58 från Krons. Har skrivit och frågat hur det går och då svarade dem att de hör av sig så fort den kommer in! Köpt en ny Panna av dem tidigare men icke så prioriterad kund ändå antar jag haha 😢 😅

Läste lite tidigare i tråden att det diskuterades eventuella kölistor på vissa modeller. Själv har jag väntat ganska exakt 9 månader på en blå Tudor bb58 från Krons. Har skrivit och frågat hur det går och då svarade dem att de hör av sig så fort den kommer in! Köpt en ny Panna av dem tidigare men icke så prioriterad kund ändå antar jag haha 😢 😅
Hur noga följer du den här tråden?? Tror jag skrivit varje gång jag varit på @Nymans Ur 1851 Västerås att de haft en blå 58:a med länk att sälja på dagen. Har du öht hört av dig till dem? Och det är nog garanterat mindre än 9 månader sedan jag sist skrev här att de hade en sån inne

Fanns en blå BB58 inne på nymans Västerås igår. 👍🏽

Ring Niklas eller Robin på @Nymans Ur 1851 Västerås så löser de nog detta åt dig precis som flera andra i tråden säger.

Tillbaka
Topp