Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
K7l att se är denBlev en sen och hastig unboxing här på kvällskvisten. Ber om ursäkt för mediokra bilder.
kul att se hur känns den jämfört med 58:an för visst har du haft en ?Blev en sen och hastig unboxing här på kvällskvisten. Ber om ursäkt för mediokra bilder.
Man verkar kunna köpa med gravering direkt från fabrik. Någon som gjort det ?Inside The Manufacture: A Tour Of Tudor's New Manufacture In Le Locle
A look into the inner halls of Tudor's cutting-edge new facility and the home that it shares with Kenissi.www.hodinkee.com
Jo jag har haft flera 58or. Helt klart att 54an är mindre OCH tunnare. Får återkomma i morgon med mina intryck. Har bara kikat på den en kort stund och inte heller kortat länken. Spontant är jag mycket nöjdK7l att se är den
kul att se hur känns den jämfört med 58:an för visst har du haft en ?
Första intrycket.
Var fick du tag på den?
Härligt att du fick från min hovleverantör .Jo jag har haft flera 58or. Helt klart att 54an är mindre OCH tunnare. Får återkomma i morgon med mina intryck. Har bara kikat på den en kort stund och inte heller kortat länken. Spontant är jag mycket nöjd
Stort tack för grym service @Nymans Ur 1851 Västerås
Fick äntligen tag på mitt dröm-ur när jag var på resa i Rom. Sinnessjukt nöjd!
Blev en sen och hastig unboxing här på kvällskvisten. Ber om ursäkt för mediokra bilder.
Grattis ser fram mot fler bilder framöver.Blev en sen och hastig unboxing här på kvällskvisten. Ber om ursäkt för mediokra bilder.
TackGrattis ser fram mot fler bilder framöver.
Det stämmer att siffrorna är justerade för att närmre efterlikna originalet från 54 jämfört med BB58.Ser jag fel eller är det ett annat typsnitt på siffrorna på vridringen än bb58?
Jag slås också lite av kronan. Utgår från att pendeln svängt över lite för mycket, med BB originalkronan så ville man väl lite grand återskapa känslan hos big crown modellerna på de tidiga subbarna (utan att direktkopiera) och nu vill man att denna ska stå ut och särskilja sig från näraliggande BB58? Tycker man fick en mycket bättre proportionsbalans i den nya röda BB dock.@Scaramanga Grattis! Bra köp. Testade lite nyheter hos @Nymans Ur 1851 Västerås i veckan. Var mäkta imponerad av 54 och hur de lyckats få ner tjockleken. Tycker även att länken med nitar verkligen passar modellen. En sak jag dock slogs utav var storleken på kronan. Den var verkligen pytteliten. @Scaramanga Hur upplever du kronan?
Jag fastnade verkligen för nya Burgundy. Den är verkligen som dag och natt i storleksjmf med orginalet. Alla mått var mycket bättre. Gör Tudor dessa uppdateringar på resten av BB41orna då kommer de bli riktigt farliga och ta ytterligare marknadsandelar.
Just nu lutar det åt ett köp för min del när den kommer in på jubilee
Tackar!@Scaramanga Grattis! Bra köp. Testade lite nyheter hos @Nymans Ur 1851 Västerås i veckan. Var mäkta imponerad av 54 och hur de lyckats få ner tjockleken. Tycker även att länken med nitar verkligen passar modellen. En sak jag dock slogs utav var storleken på kronan. Den var verkligen pytteliten. @Scaramanga Hur upplever du kronan?
Jag fastnade verkligen för nya Burgundy. Den är verkligen som dag och natt i storleksjmf med orginalet. Alla mått var mycket bättre. Gör Tudor dessa uppdateringar på resten av BB41orna då kommer de bli riktigt farliga och ta ytterligare marknadsandelar.
Just nu lutar det åt ett köp för min del när den kommer in på jubilee
Är i vanliga fall inte så förtjust i nato... Men jäklar vad snyggt det där varVårkänslor så då får sommarklockan #1 åka på med ett solblekt nato
Grattis till en trevlig klocka. Ser fram emot dina tankar och funderingar när Du haft den på armen ett tag.Blev en sen och hastig unboxing här på kvällskvisten. Ber om ursäkt för mediokra bilder.
Ser helrätt ut på armen!Tackar!
Kronan är liten ja men jag är å andra sidan van små vintagecertinor och har frökenfingrar så i praktiken inget problem. Men visst, det är lättare med en större krona.
Burgundy på jubilee är ju en riktig läckerbit. Ser fram emot att få klämma på en sådan IRL.
Väldigt nöjd med 54an. Storleken är ingen issue på min 16,75 cm handled.
Gissar den kommer funka galet bra på nato
Tack så mycket! Jag står fortfarande uppskriven på en lista på kroons här i Stockholm. Men omöjligt att veta när dom skulle få in dom, så jag tog min chans i Rom.Grattis, får se hur länge jag får vänta innan den dyker upp här i Svea till mig. Dåligt med resor nu med småbarn
Tack!Grattis!
Var Super Mario Långben med på resan?
Super Mario Långben och hans ovänner - LG2S
Featuring: Super Mario Långben Mongo från yttre rymden Arne Weise Myspersson + andra spännande karaktärer. Filmer med inscannade Disney-serier där texten i pratbubblorna redigerats en smula *HEHU* Dessutom har de genom engelska text-to-voice-program skrivit in ALLT som sägs.www.lg2s.se
Haha grymt! Få som plockar den referensen nuförtiden Nöjd med 54an?Tack!
Haha, myspersson kommer faktiskt ursprungligen just därifrån! Samt att jag heter Persson.
Haha grymt! Få som plockar den referensen nuförtiden Nöjd med 54an?
Den poppar ju till med hjälp av solen!
Köp! Hur stor är BB? 39?Min nästa duo