Yes 39 är den på bilden.Köp! Hur stor är BB? 39?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes 39 är den på bilden.Köp! Hur stor är BB? 39?
Ser bra ut alla.Kan inte mer än att bli imponerad av Tudors senaste släpp.
Rödingen överraskade positivt också och kan tänka mig att den är grym på jubilee.
Varning för håriga armbilder
Du fick dig en hämtöl?Upphämtning av middag
Ingen kom med hem denna gång tyvärr.Ser bra ut alla.
Ville plockade du med hem
Vilken blir först om du får välja då?Ingen kom med hem denna gång tyvärr.
Men förhoppningsvis inom en snar framtid
Japp du har "fattat galloppen"Du fick dig en hämtöl?
Skulle jag behöva välja så skulle det bli 54an förstVilken blir först om du får välja då?
Åker PRO till försäljning?
Hvilken aftermarket-lenke er det der? Link?
Min tredje! 58:a, så fort jag sålt har jag saknat den, så denna ska få stanna. Har testat både blå och svart, gillar båda men föredrar denna version. Föredrar eftermarknadslänken utan nitar.
Löjligt bra komboMin nästa duo
Enig om suget. Tror dock att dom vill låta det gå en tid mellan släppen. Blir en bra revival och krydda efter 12-24 månader. Samtidigt har ju Tudor ökat takten på det mesta, så vi håller tummarnaSvart BB58 släpptes 2018. Blå BB58 släpptes 2020.
Jag hoppas att det inte dröjer 2 år tills blå BB54 kommer. Den ligger högt på önskelistan.
BB58 blå och svart är nog en kassako för Tudor, så jag hoppas de lanserar en blå snarast.
Spekulationer?
En detalj jag typ aldrig tänkt på innan, men jäklar vad jag gillade hur skuggan blir på urtavlan från sekundvisaren på BB39. Det är tur att man inte nördar ner sig på småsaker .Min nästa duo
Grattis! Mycket bra valFeirer min første Tudor ever, med en softis.
Snyggt! GrattisFeirer min første Tudor ever, med en softis.
Grattis! Mycket bra val
grattis
Snyggt! Grattis
Det var på tiden att du kom in i värmenFeirer min første Tudor ever, med en softis.
Jag undrar samma sak samt vilken clasp du kör med? @JanurHvilken aftermarket-lenke er det der? Link?
Hej!Jag undrar samma sak samt vilken clasp du kör med? @Janur
Jäkligt sugen på Strapcode oyster men det förutsätter att det passar med originalclaspen.