• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Been

Patek
2-Faktor
Kan inte mer än att bli imponerad av Tudors senaste släpp.
Rödingen överraskade positivt också och kan tänka mig att den är grym på jubilee.
Varning för håriga armbilder 🤠
1682084628723.jpeg

1682084673106.jpeg

1682084695670.jpeg
Ser bra ut alla.
Ville plockade du med hem😁
 

MrJazze

Panerai
2-Faktor
Har tudormaffian koll i fall oyster länken på gamla bb36 passar på ny bb36 med jubilee, dvs är det samma case?
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Svart BB58 släpptes 2018. Blå BB58 släpptes 2020.
Jag hoppas att det inte dröjer 2 år tills blå BB54 kommer. Den ligger högt på önskelistan.

BB58 blå och svart är nog en kassako för Tudor, så jag hoppas de lanserar en blå snarast.

Spekulationer?
 

BankAnden

Panerai
Svart BB58 släpptes 2018. Blå BB58 släpptes 2020.
Jag hoppas att det inte dröjer 2 år tills blå BB54 kommer. Den ligger högt på önskelistan.

BB58 blå och svart är nog en kassako för Tudor, så jag hoppas de lanserar en blå snarast.

Spekulationer?
Enig om suget. Tror dock att dom vill låta det gå en tid mellan släppen. Blir en bra revival och krydda efter 12-24 månader. Samtidigt har ju Tudor ökat takten på det mesta, så vi håller tummarna 🙂
 

loevhagen

Patek
2-Faktor
Grattis! Mycket bra val 🤩
Snyggt! Grattis 🎉💪

Takk. Prøvde BB58 - og den er en vinner og utrolig behagelig på. Perfekt på mange måter.

Pelagos derimot er feil på så mange ting: Kronen på venstre side. Gule visere og timemarkører. 42mm er for stort. Altfor tykk med sine 14.3mm. Titan er grått og kjedelig. Men - når alt dette settes sammen: Perfekt og annerledes klokke. :)

Roulette datohjul er icing on the Tudor cake.
 
Topp