• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sorry, my bad. 39an har ju inte datum nej. Finishen på bezeln tycker jag ser värre ut än sunbursten om jag ska vara ärlig. Det händer för mycket när ljuset faller på.
Skulle testa att köra den. På "papper" instämmer jag helt i tveksamheten, men den är bättre i verkligheten och även på stranden. Från att ha varite väldigt kritisk och tveksam till den i affären så är jag ritkigt nöjd. Men visst, smaken är olika. Och oavsett @Aboynamedsue kör på det du tycker passar dig. :)
 

1681908928295.png
 
  • Like
Reactions: m_s
Skulle testa att köra den. På "papper" instämmer jag helt i tveksamheten, men den är bättre i verkligheten och även på stranden. Från att ha varite väldigt kritisk och tveksam till den i affären så är jag ritkigt nöjd. Men visst, smaken är olika. Och oavsett @Aboynamedsue kör på det du tycker passar dig. :)
Helt klart! Man ska köra på det man gillar såklart. Jag bara drygade mig lite. P39 är varken ful eller dålig i sig.

@Aboynamedsue
Blå 58 på jubileelänk från Uncle Seiko är ju en hit tycker jag. Med anledning av att det finns en blå 58 på nato till salu just nu här på KS :)
 
Slänger in en bubblare som jag missade i förra inlägget:

BB 58 925
Kul med silver och tycker verkligen den matta gråa färgen gör sig jäkligt bra på bild. Nackdel är såklart avsaknad av länk. Sen är jag inte så förtjust i bakboett i glas på dykare, men det kan jag nog jag leva med.
IMG_0424.jpeg
Jag har både 925 och P39 två helg skild as klockor men 925:an har en fördel få den ändrar färg underbart i olika ljus. Jag har både lädret och tygbandet och kör läder på vintern när det inte är badsäsong.
tygbandet är kanonbra.
P39 är en grym dykare också med den gråa tonen dom titanet ger plus att den knappt väger något.
Kan inte ge dig något bättre råd än att köpa den du gillar bäst.
 
EF8D216F-EC4A-44A6-A409-296D57A26259.png
Fick äntligen tag på mitt dröm-ur när jag var på resa i Rom. Sinnessjukt nöjd!
Grattis!

Var Super Mario Långben med på resan?

 
Tillbaka
Topp