Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den kostar 129USD + tull och moms.Riktigt läckert! Vad landade länken på, med tull och frakt?
Kanske lite.Luftar den vita 7017/0 första gången för året. Dagskivan säger torsdag, så jag tjuvstartar TT redan idag.
Tror boetten från sidan kan vara väldigt lik BB54, ska bli kul att jämföra live.
+frakt 14-31 USD med koden WISDEAL får man dock 10% rabattDen kostar 129USD + tull och moms.
Vintern håller greppet ser de ut som, fin klocka som sällskap
Till skogs.
Kanske lite.
Tror @Staafen har ”KS-paus” just nu, så du lär få vänta ett tag på svar. Om jag inte missminner mig så har jag fått sätta på en länkbit när jag köpt klockor av honom, så min professionella killgissning är att den där handleden är dryga 17,5cm.Mr @Staafen BB54:an här på 37mm.. ser ju ut att sitta fint på din arm. Vad har du för mått på just denna arm?
Arbetsklockan i brist på semesterhelt meningslöst med Gmt när man är bonde.. tur de är estetiskt snyggtSemesterklockan
Vintern håller greppet ser de ut som, fin klocka som sällskap
Stort tack älskar den matta tavlan, älskar att kulörerna på insertet att de är nedtonat och matt hela klockan andas DNA från historien. Känns som en riktig "toolwatch"Ja det ligger fortfarande några decimeter kvar uppe på höjderna här i Medelpad. ❄
Tackar! Riktigt nöjd med Rangern.
Har praktiskt sett varit owg med den sen i höstas.
Grattis till gmt'n!
Riktigt bra den där
Mr @Staafen BB54:an här på 37mm.. ser ju ut att sitta fint på din arm. Vad har du för mått på just denna arm?
Stämmer fint det, han har 17,5 cm handled och ganska platt handled mvh medlarenTror @Staafen har ”KS-paus” just nu, så du lär få vänta ett tag på svar. Om jag inte missminner mig så har jag fått sätta på en länkbit när jag köpt klockor av honom, så min professionella killgissning är att den där handleden är dryga 17,5cm.
jamen se där då ..pausad? Vad är de för tramsStämmer fint det, han har 17,5 cm handled och ganska platt handled mvh medlaren
Stort tack älskar den matta tavlan, älskar att kulörerna på insertet att de är nedtonat och matt hela klockan andas DNA från historien. Känns som en riktig "toolwatch"
Vad har hänt med den boetten? Ser väldigt märklig ut? Eller finns det två helt olika modeller?Luftar den vita 7017/0 första gången för året. Dagskivan säger torsdag, så jag tjuvstartar TT redan idag.
Tror boetten från sidan kan vara väldigt lik BB54, ska bli kul att jämföra live.
Exakt, det är verkligen en sån klocka som blir snyggare hur mer man använder den.Lär ju bara bli snyggare med åren också!
Tänk hur aluminiumet kommer se ut om du använder den på jobbet tills pension.
Bild på 7928 för inspiration.
jamen se där då ..pausad? Vad är de för trams
Jag ligger oxå på 17.5 ..men 37mm låter lite litet tycker jag, men verkar ju ändå sitta rätt fint på karln.
Jag citerar från Herr Staafen:jamen se där då ..pausad? Vad är de för trams
Jag ligger oxå på 17.5 ..men 37mm låter lite litet tycker jag, men verkar ju ändå sitta rätt fint på karln.
Jo jag vill minnas att han sa 17-17,5 nånting. Min klocka på bilden och med länken utjusterad max så satt den perfekt på honom och lite löst på mig. Jag har strax under 17 cm.Tror @Staafen har ”KS-paus” just nu, så du lär få vänta ett tag på svar. Om jag inte missminner mig så har jag fått sätta på en länkbit när jag köpt klockor av honom, så min professionella killgissning är att den där handleden är dryga 17,5cm.
Hur är den jämfört med BB58?Jo jag vill minnas att han sa 17-17,5 nånting. Min klocka på bilden och med länken utjusterad max så satt den perfekt på honom och lite löst på mig. Jag har strax under 17 cm.
Efter att ha burit den oavbrutet sedan jag fick den så kan jag bara konstatera att den är för jävla bra! Storleken är klockren.
Bättre på alla sätt! Skönt att slippa ”gilt” på insertet. Den röda triangeln hade jag gärna haft kvar dock.Hur är den jämfört med BB58?