• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Jo jag vill minnas att han sa 17-17,5 nånting. Min klocka på bilden och med länken utjusterad max så satt den perfekt på honom och lite löst på mig. Jag har strax under 17 cm.

Efter att ha burit den oavbrutet sedan jag fick den så kan jag bara konstatera att den är för jävla bra! Storleken är klockren.

A3D67D1A-9C1F-4613-AD2B-1379133B7734.jpeg
4609F1FB-9F4D-45F4-AD83-AEBC0D731B05.jpeg
Snålt att länken bara tar upp till 17.5cm handled.
 

hepanter

Patek
2-Faktor
Ja har ju haft den snart i ett år och lessnar inte på den😍
De är ett gott betyg, har själv flippat många klockor senaste året och det känns inte sunt nånstans.
Nu har jag en panna och en tudor och känner mig faktiskt till freds dock hade man velat haft nån mer Tudor. Men tror inte nån av de andra jag har kommer säljas peppar peppar
 

Been

Patek
2-Faktor
De är ett gott betyg, har själv flippat många klockor senaste året och det känns inte sunt nånstans.
Nu har jag en panna och en tudor och känner mig faktiskt till freds dock hade man velat haft nån mer Tudor. Men tror inte nån av de andra jag har kommer säljas peppar peppar
Ja det finns ju några Tudor att välja på har just nu 6 st själv🤣🤣
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Var till Västerås idag och passade förstås på att titta in på Nymans Ur. Trevligt att se att det redan i skyltfönstret fanns klockor som tidigare varit svåra att få tag på i butik .Kul också att komma in och se både FXD och årets nyheter i montrarna.
Blev mest positivt överraskad av nya GMTn, mycket bättre i verkligheten än på bild!

IMG_2079.jpeg
IMG_2082.jpeg
IMG_2084.jpeg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Var till Västerås idag och passade förstås på att titta in på Nymans Ur. Trevligt att se att det redan i skyltfönstret fanns klockor som tidigare varit svåra att få tag på i butik .Kul också att komma in och se både FXD och årets nyheter i montrarna.
Blev mest positivt överraskad av nya GMTn, mycket bättre i verkligheten än på bild!

IMG_2079.jpeg
IMG_2082.jpeg
IMG_2084.jpeg
Är alla till salu då? Eller är vissa monterklockor?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
De har sjuka 25% i slagavgift, så 36 är inte så billigt i slutändan efter påslaget.
 
Senast ändrad:
Topp