• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

79350 är dagens TUDOR
26CBAEE5-BEA7-44BA-912F-255015226544.jpeg
 
Senast ändrad:
Vad spelar det för roll? Står ingen AD på garantikortet längre och garantin gäller world wide (förutsatt att allt är korrekt registrerat)

Edit: såg att det avhandlats. Jag ser inte varför det ska vara mer eller mindre lättsålt pga att det är någon specifik AD.
Jag trodde tiden för när folk brydde sig om vart en klocka såldes ursprungligen var långt passerad men tydligen inte. Jag har aldrig ens fått frågan när jag sålt klockor och jag har nog sålt i alla fall 100st.
 
Vad spelar det för roll? Står ingen AD på garantikortet längre och garantin gäller world wide (förutsatt att allt är korrekt registrerat)

Edit: såg att det avhandlats. Jag ser inte varför det ska vara mer eller mindre lättsålt pga att det är någon specifik AD.

Jag trodde tiden för när folk brydde sig om vart en klocka såldes ursprungligen var långt passerad men tydligen inte. Jag har aldrig ens fått frågan när jag sålt klockor och jag har nog sålt i alla fall 100st.
Jag har fått den frågan mer än en gång är på KS.
Svensk AD eller Polsk AD spelar noll roll - Vet inte varför folk tror det spelar roll längre. Men alla får ju bestämma själva såklart 🤷🏼‍♂️
Ni gör det som känns rätt för er.
Jag vill ha en från svensk AD i alla fall.
 
Jag pratade med Tudor om den saken. Dom var inte helt nöjda.
Nymans försökte det med en JLC jag hade. JLC var inte glada på dem och fixade gratis frakt åt mig, 3 gånger dessutom eftersom det tog tre vändor innan de fick ordning på den.

Skulle jag ha gått via Nymans (som ligger 50 mil bort) så hade det kostat mig 6000kr.
 
Hej!

Till de insatta, någon som vet om det är väntetid på en Ranger? Eller kan man knalla in på en Tudor återförsäljare, låt säga Krons i Stockholm, och köpa en Ranger över disk? Såklart förstår jag att det bästa är att besöka en butik alternativt ringa och fråga, men jag tänkte höra mig för här först.

Mvh Gibson
Har för mig att @Nymans Ur 1851 Västerås har dem i lager!
 
Imponert over nøyaktigheten til Pelagos LHD. Etter 7 dager går den +3 sekunder. Det er ekstrapolert +13-14 sekunder i måneden. DET er quartz territorium. Ikke GS, selvfølgelig, men "vanlig" quartz. Imponerende.
 
Tillbaka
Topp