Tack! Det är en klocka som växer mer och mer. Gillar dess enkelhetLycka till
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Det är en klocka som växer mer och mer. Gillar dess enkelhetLycka till
Ok, kanske något dom kan ta in? Får prata med dom helt enkeltSist jag var hos Krons så fanns den inne. Som andra nämnt så flyger den inte från hyllan.
Av ren nyfikenhet - varför är just svensk AD viktig om nu ex. kvitto, cert etc finns?Tyvärr är den inte från en svensk AD. Men tack för du sa till.
Föredrar det personligen och är mer lättsålt.Av ren nyfikenhet - varför är just svensk AD viktig om nu ex. kvitto, cert etc finns?
Nya Tudors har varken landskod, namn eller AD-stämpel på certet så..Föredrar det personligen och är mer lättsålt.
Vad spelar det för roll? Står ingen AD på garantikortet längre och garantin gäller world wide (förutsatt att allt är korrekt registrerat)Tyvärr är den inte från en svensk AD. Men tack för du sa till.
Jag trodde tiden för när folk brydde sig om vart en klocka såldes ursprungligen var långt passerad men tydligen inte. Jag har aldrig ens fått frågan när jag sålt klockor och jag har nog sålt i alla fall 100st.Vad spelar det för roll? Står ingen AD på garantikortet längre och garantin gäller world wide (förutsatt att allt är korrekt registrerat)
Edit: såg att det avhandlats. Jag ser inte varför det ska vara mer eller mindre lättsålt pga att det är någon specifik AD.
Vad spelar det för roll? Står ingen AD på garantikortet längre och garantin gäller world wide (förutsatt att allt är korrekt registrerat)
Edit: såg att det avhandlats. Jag ser inte varför det ska vara mer eller mindre lättsålt pga att det är någon specifik AD.
Jag har fått den frågan mer än en gång är på KS.Jag trodde tiden för när folk brydde sig om vart en klocka såldes ursprungligen var långt passerad men tydligen inte. Jag har aldrig ens fått frågan när jag sålt klockor och jag har nog sålt i alla fall 100st.
Ni gör det som känns rätt för er.Svensk AD eller Polsk AD spelar noll roll - Vet inte varför folk tror det spelar roll längre. Men alla får ju bestämma själva såklart
Köper du en nyare en beg Tudor så har du bara säljarens ord på vart den är såld. Om nu säljaren ens vet? Certet säger som sagt nada. Det enda som ger svart på vitt är ett kassakvitto från AD.Jag har fått den frågan mer än en gång är på KS.
Ni gör det som känns rätt för er.
Jag vill ha en från svensk AD i alla fall.
Nymans ville ha 2000, lite tristVissa AD:s vill ha 1500kr för att skicka den till Tudor på garantiärende om den inte är köpt där
Jag pratade med Tudor om den saken. Dom var inte helt nöjda.Nymans ville ha 2000, lite trist
Nymans försökte det med en JLC jag hade. JLC var inte glada på dem och fixade gratis frakt åt mig, 3 gånger dessutom eftersom det tog tre vändor innan de fick ordning på den.Jag pratade med Tudor om den saken. Dom var inte helt nöjda.
Har för mig att @Nymans Ur 1851 Västerås har dem i lager!Hej!
Till de insatta, någon som vet om det är väntetid på en Ranger? Eller kan man knalla in på en Tudor återförsäljare, låt säga Krons i Stockholm, och köpa en Ranger över disk? Såklart förstår jag att det bästa är att besöka en butik alternativt ringa och fråga, men jag tänkte höra mig för här först.
Mvh Gibson
Ja ett enkelt samtal till Niklas eller Robin hos @Nymans Ur 1851 Västerås brukar lösa det mesta.Har för mig att @Nymans Ur 1851 Västerås har dem i lager!
24 månader var det väl nån som hade hört?Vad tror ni väntetiden på en Black bay 54 ligger på hos svensk AD?
Ja den är verkligen grym. ”Tyvärr” har jag en svart 58:a och jag skulle vilja variera tavelfärgen lite mer då de flesta klockor jag haft/har är svarta. Annars hade den varit given. Här blev jag kär i @Exilnorrlänning rangerTack! Det är en klocka som växer mer och mer. Gillar dess enkelhet
Lite? Det e ju sjukt!Nymans ville ha 2000, lite trist