Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Många som står på kö men liten tilldelning enligt Min Tudorkontakt.Hur ser tillgängligheten ut för bb54?
Tjing pax!
Blå(sig) lördagskväll.
Är denna kontakt en AD?Många som står på kö men liten tilldelning enligt Min Tudorkontakt.
Ja det är det träffade han igår på en tillställning och pratade om 54:an.Är denna kontakt en AD?
Som jag förstått pratar vi över ett års väntetid på BB54.Hur ser tillgängligheten ut för bb54?
Trist att de är så i Sverige. Kan inte hitta info om list pris någonstans på ADs hemsidor.Ja det är det träffade han igår på en tillställning och pratade om 54:an.
Men Sverige får alltid låg tilldelning i början kan ju släppa om någon månad.
Sen beror det ju på hur många som tackar nej när erbjudandet kommer.
Trist att de är så i Sverige. Kan inte hitta info om list pris någonstans på ADs hemsidor.
Tack tack. Där borde man kollat!
Blir antagligen en prisjustering/höjning innan man får tag på en då…Som jag förstått pratar vi över ett års väntetid på BB54.
Det får man nog tyvärr räkna med.Blir antagligen en prisjustering/höjning innan man får tag på en då…
- Verkar vara lite olika hantering av det här, i alla fall där jag har läst om det.Om kardborren gett upp, kan man åberopa garanti tro ?
Det är en intressant fråga. Banden som säljs idag har en bättre kardborre. Mitt är också jäkligt trött.Om kardborren gett upp, kan man åberopa garanti tro ?
Ja, man kan tycka om bandet löst kostar ca 3200:- så borde det hålla några årDet är en intressant fråga. Banden som säljs idag har en bättre kardborre. Mitt är också jäkligt trött.
BFU
Jag är tveksam, även om det är värt att prova.Om kardborren gett upp, kan man åberopa garanti tro ?
Kör! Den är för bra för att inte testaNi som har eller har haft en BB Pro, hur upplever ni höjden/tjockleken? Sitter den bra om passformen på länken blir schysst, eller känns den topptung? Har möjlighet att köpa en från AD men är lite tveksam pga höjden. Kanske är lika bra att låta bli då men tänkte att lite input från tråden vore bra.
Flere på norske Tidssonen har fått nytt band fra Tudor levert til AD og hjem på døren under garanti. Virker å være MN21 og tidlige MN22 som er mest utsatt. Når du får ny reim, vil Tudor trolig ha den gamle tilbake. Så - spør Tudor fremfor lokal AD, så blir det sving på sakene ser du. Lykke til.Tudortorsdag igen! Kardborrelåsningen på tygbandet har gett upp, så det får bli gummibandet Idag. Oftast nåt Natoband annars.
- Tack för bra infoFlere på norske Tidssonen har fått nytt band fra Tudor levert til AD og hjem på døren under garanti. Virker å være MN21 og tidlige MN22 som er mest utsatt. Når du får ny reim, vil Tudor trolig ha den gamle tilbake. Så - spør Tudor fremfor lokal AD, så blir det sving på sakene ser du. Lykke til.
Testar att fråga igen. Köpes annons redan uppe. Dra iväg ett PM om du/ni har.Någon med en US halvlänk till bb58/54?
Hur hittar man kontakt till Tudor direkt om man behöver det sen ?Flere på norske Tidssonen har fått nytt band fra Tudor levert til AD og hjem på døren under garanti. Virker å være MN21 og tidlige MN22 som er mest utsatt. Når du får ny reim, vil Tudor trolig ha den gamle tilbake. Så - spør Tudor fremfor lokal AD, så blir det sving på sakene ser du. Lykke til.
Tycker att den sitter jättebra om man justerar länken bra. Inte särskilt topptung. Trevlig pjäs!Ni som har eller har haft en BB Pro, hur upplever ni höjden/tjockleken? Sitter den bra om passformen på länken blir schysst, eller känns den topptung? Har möjlighet att köpa en från AD men är lite tveksam pga höjden. Kanske är lika bra att låta bli då men tänkte att lite input från tråden vore bra.
Mer bilder tack!Testar nytt natoband från Zuludiver.