• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FYI en blå BB58 finns på Bergströms i GBG nu.

Jag är sugen på den men tvekar för att:
Köpa ny nu innan de uppdaterar länken med T-fit eller vänta?
Någon mer än jag som tror att blå kan försvinna och ersättas med annan variant iom uppgraderingen av länken?
 
Tudor Thursday
PXL_20230511_084611952.jpg
Jäklar vad jag är svag för den där alltså 🥰
 
FYI en blå BB58 finns på Bergströms i GBG nu.

Jag är sugen på den men tvekar för att:
Köpa ny nu innan de uppdaterar länken med T-fit eller vänta?
Någon mer än jag som tror att blå kan försvinna och ersättas med annan variant iom uppgraderingen av länken?
Tudor har väl sagt att alla modeller kommer få t-Clasp, eller vad menar du? Blå BB58 lär finnas kvar. Verken ska ju också hoppa upp ett steg. Eta blir in house, In-house blir Metas.
 
Tudor har väl sagt att alla modeller kommer få t-Clasp, eller vad menar du? Blå BB58 lär finnas kvar. Verken ska ju också hoppa upp ett steg. Eta blir in house, In-house blir Metas.
Exakt det jag menar. Jaja, jag får höra med ÅF om de erbjuder gratis uppgradering av clasp om man köper en ny BB58 i de närmaste dagarna.
 
FYI en blå BB58 finns på Bergströms i GBG nu.

Jag är sugen på den men tvekar för att:
Köpa ny nu innan de uppdaterar länken med T-fit eller vänta?
Någon mer än jag som tror att blå kan försvinna och ersättas med annan variant iom uppgraderingen av länken?
Eller så kan du köpa på läder och beställa Rangerlänken separat så får du både t-fit och slipper fejknitar :)
Jag hade nog inte köpt en ny 58 idag på den gamla länken.
 
Eller så kan du köpa på läder och beställa Rangerlänken separat så får du både t-fit och slipper fejknitar :)
Jag hade nog inte köpt en ny 58 idag på den gamla länken.
Har inte heller slagit till på en bb58 pga att det snackats om att uppgraderingar är på gång. Hört mig för om alternativet med rangerlänken men den går inte att beställa separat utan att äga klockan.
 
Har inte heller slagit till på en bb58 pga att det snackats om att uppgraderingar är på gång. Hört mig för om alternativet med rangerlänken men den går inte att beställa separat utan att äga klockan.
Jodå, det går bra. Finns ingen policy från Tudor som hindrar det som för Rolex. Åtminstone inte i höstas när jag gjorde detta själv.
 
Har inte heller slagit till på en bb58 pga att det snackats om att uppgraderingar är på gång. Hört mig för om alternativet med rangerlänken men den går inte att beställa separat utan att äga klockan.
Jodå, det går bra. Finns ingen policy från Tudor som hindrar det som för Rolex. Åtminstone inte i höstas när jag själv gjorde detta.
 
Tillbaka
Topp