• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vinrött och beiget passar 58 väldigt bra. Klippte dessa till att bli singlepass eftersom de är aningen tjocka i tyget
IMG_0906.jpeg
IMG_0802.jpeg

Ja det skulle vara klart intressant att få prova med den länken.
Nymans hade den endast på Oyster i nuläget dock.
Provade nyss på Emporia i Malmö, med Jubilee. Fy fan vilken hit, köpsuget blev massivt fast jag bara provade för att stilla nyfikenheten. Otrolig länk och boett och röda insertet är nog det som lirar bäst med giltdetaljerna.

Va in på Nymans i Västerås och provade nya 41:an på oyster. Den satt som en smäck. Jag har 17.5cm handled och jag upplevde den som perfekt i storlek. Gamla modellen byggde ganska mycket på höjden i jämförelse.
Dock var det 5 länks armbandet jag mest ville prova och se, så jag ställde mig på intresselista 😜

Om där är någon runt göteborgstrakten som är sugen på antigen den dära kronografen i vitt eller en plegos 39a så skulle jag kunna förmedla ett köp

Är på gran canaria just nu och den lokala ad'n har dom på lager om någon är sugen

Nu vet jag ju inte hur långa väntetider där är på dessa hemma i Sverige men om nån är sugen så dra iväg ett pm!

Tillbaka
Topp