Ja det skulle vara klart intressant att få prova med den länken.Ok! Hade velat se denna live https://www.tudorwatch.com/en/watches/black-bay/m7941a1a0ru-0003
Nymans hade den endast på Oyster i nuläget dock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det skulle vara klart intressant att få prova med den länken.Ok! Hade velat se denna live https://www.tudorwatch.com/en/watches/black-bay/m7941a1a0ru-0003
Hade förmånen att prova den för någon vecka sedan, gillade den! Alltid tyckt att BB58 burit lite för stort för mig men upplevde att den där satt bättre.Ja det skulle vara klart intressant att få prova med den länken.
Den fanns att prova för två veckor sedan. Vet dock inte om det exet såltsJa det skulle vara klart intressant att få prova med den länken.
Provade nyss på Emporia i Malmö, med Jubilee. Fy fan vilken hit, köpsuget blev massivt fast jag bara provade för att stilla nyfikenheten. Otrolig länk och boett och röda insertet är nog det som lirar bäst med giltdetaljerna.Ja det skulle vara klart intressant att få prova med den länken.
Kan man köpa direkt eller behöver man beställa?Provade nyss på Emporia i Malmö, med Jubilee. Fy fan vilken hit, köpsuget blev massivt fast jag bara provade för att stilla nyfikenheten. Otrolig länk och boett och röda insertet är nog det som lirar bäst med giltdetaljerna.
För stor baserat på vad?Jag har 17,5 cm wrist size, men BB58 (2023) 41mm är väl egentligen för stor för mig då va?
Ganska säker på att där satt en "Exhibition only" sticker på hållaren i montern men jag ska inte svära på det.Kan man köpa direkt eller behöver man beställa?
Trodde det var den man skulle ha på sig "nere i gruvan"Blev lång arbetsdag idag precisså hemkommen då får PRO åka på
Den är grym men också grym kötid. Iaf för mig. Jaja den dyker upp så småningom.Blev lång arbetsdag idag precisså hemkommen då får PRO åka på
Gör sig väldigt bra till länken