Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OrangeNågon som har någon shysst Nato kombo till BB58 blå att tipsa om? Gärna lite färg till semestern
Ja orange är verkligen trevligtOrange
Här på FXDn
Älskar när man ser en bild på en klocka man själv äger men ändå blir imponerad. Well done sir.Fick bli Tudor nu på eftermiddagen när det vankas bad i värmen.. Det är nu man skulle haft T-fit..
Exempel från min mars med NatoNågon som har någon shysst Nato kombo till BB58 blå att tipsa om? Gärna lite färg till semestern
Blått och orange är en mycket trevlig komboOrange
Här på FXDn
Delugs har nyligen släppt gummiband de kallar för ”cts rubber strap”, den går att köpa i 22mm-18mm spänne. Poängen med de bandet är då att de är ”cut to size” med ett speciellt sorts viklås. Har själv funderat på att försiktigt skära till ena bandet och slipa ned så den skulle passa tudorspännet.Har sökt utan framgång.
Finns det eftermarknadsgummi passande Black Bay GMT med dykarspänne eller för originalspänne på länken likt RubberB för Rolex eller Breitlings egna nedan?
Annars finns den här…Skyndafynda!
Lät inte som det skulle vara jättelång kötid på en sån när jag va på Nymans v-ås. Så jag väntarSkyndafynda!
Gahhhh... att du vågar, jag skulle vara livrädd att repa länken/klockan!Pelagos på en lang fjelltur. Tre fjelltopper på 1 time og 40 minutter. Magisk.
He, he. Titan riper jo ikke så lett...eller vent nå litt...ja, ja. Pelagos er en bruksklokke og dessuten er claspen i stål. Jeg er en av de som liker hvis klokken har noen merker. Blir mer min på den måten.Gahhhh... att du vågar, jag skulle vara livrädd att repa länken/klockan!