Exakt, det är inte så lånsökt.Tudor brukar ju ha ett släpp under sommaren.
Tudor Ranger kom Juli ’22
Tudor BB58 Blue kom maj ’20
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Exakt, det är inte så lånsökt.Tudor brukar ju ha ett släpp under sommaren.
BB58 med T-fit hoppas jag ju på men det känns långsökt…Mindre sannsynlig, men fortsatt mer sannsynlig enn en ny modell: BB58 med T-Fit.
Mest sannsynlig: Nye farger på bezelinsert til METAS 41mm BB -> Blå og sort til denne:
Nja. Ranger har T-Fit. BB Pro har T-Fit. BB54 har T-Fit. P39 har T-Fit.BB58 med T-fit hoppas jag ju på men det känns långsökt…
Det är mer när jag pratade med en AD så var deras uppfattning från att ha pratat med Tudor att T-fit inte lär komma till BB58 innan de uppdaterar hela modellen.Nja. Ranger har T-Fit. BB Pro har T-Fit. BB54 har T-Fit. P39 har T-Fit.
BB58 is laging behind. Så, ikke så usannsynlig.
Tror du har rätt, ingen av de modeller som uppdaterats med T-fit har samma design som föregångaren. Här har ju Tudor "målat in sig lite i ett hörn" eftersom '58:an är en replica av orginalet. Men de kommer säkerligen att släppa en liknande modell med T-fit istället.Det är mer när jag pratade med en AD så var deras uppfattning från att ha pratat med Tudor att T-fit inte lär komma till BB58 innan de uppdaterar hela modellen.
Som plötsligt kostar 52300kr och så känns det plötsligt sisådär värt det. Lite som att trösklen att köpa en BB36 för runt 30 var skapligt låg, men för 40 känns det skapligt dyrtTror du har rätt, ingen av de modeller som uppdaterats med T-fit har samma design som föregångaren. Här har ju Tudor "målat in sig lite i ett hörn" eftersom '58:an är en replica av orginalet. Men de kommer säkerligen att släppa en liknande modell med T-fit istället.
Instämmer. Lade 23k med rabatt på min första BB36 2020. För det priset de tar för den nu finns det mycket annat fint antingen för samma peng eller med att lägga till lite mer.Som plötsligt kostar 52300kr och så känns det plötsligt sisådär värt det. Lite som att trösklen att köpa en BB36 för runt 30 var skapligt låg, men för 40 känns det skapligt dyrt
Knowing tudor så kommer någon del skilja sig 1mm i storlek så man inte kan använda länken på föregående modell.Det är mer när jag pratade med en AD så var deras uppfattning från att ha pratat med Tudor att T-fit inte lär komma till BB58 innan de uppdaterar hela modellen.
Varit sugen men har tvekat på om jag ska köra på 36 eller 39.Någon som har köpt nya Black Bay 36 på jubilee?
Ligger en nästan ny ute till 38.900,- här i Norge med blå skiva. Men då köper jag nog ny istället. 36 för min del alla dagar. 39 blir för stort på den typ av klocka. Jag tycker BB54 är perfekt så vill inte ha större än det.Varit sugen men har tvekat på om jag ska köra på 36 eller 39.
Ja 36 skulle vara mitt safe choice men jag tycker proportionerna på 39an är rätt bra ändå.Ligger en nästan ny ute till 38.900,- här i Norge med blå skiva. Men då köper jag nog ny istället. 36 för min del alla dagar. 39 blir för stort på den typ av klocka. Jag tycker BB54 är perfekt så vill inte ha större än det.
Länk:Ja 36 skulle vara mitt safe choice men jag tycker proportionerna på 39an är rätt bra ändå.
5 link aka jubilee länken sitter som en dröm.
Jag gillar enkelheten i tavlan men risken är väl att den blir lite väl plain i slutänden.Länk:
Tavla:
Är det 39 du kör där? Länken är bra?Ja 36 skulle vara mitt safe choice men jag tycker proportionerna på 39an är rätt bra ändå.
5 link aka jubilee länken sitter som en dröm.
Har du testat om pelagos gummit passar på bb 58ans ändlänkar? Är sugen på att beställa ett pelagos gummi till min 58a. Men vet ej om det passar
Yes det är 39.Är det 39 du kör där? Länken är bra?