Glimrende. Den skal jeg bruke i jobbsammenheng og prosjektstyring når det kommer til stykket.Sorry, va bara tvungen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Glimrende. Den skal jeg bruke i jobbsammenheng og prosjektstyring når det kommer til stykket.Sorry, va bara tvungen
Jag blev erbjuden en i januari, skrev upp mig någon vecka efter att den släpptes.Hur länge tror ni man behöver vänta på en P39? Har ni alla som köat blivit erbjuden en ännu?
Swr onekligen ut så av bilderna att döma. Ser ut som en BB54 fast med röda triangeln. Märkligt om bara siffrorna bleks men bezeln i övrigt inte ser blekt ut?Har jag fått solsting och ser i syne nu eller har vridringens siffror blekts? Jag kan verkligen inte se kopparfärg oavsett ljus
Jan/feb:
Juni/juli:
58an är faktiskt nästan perfekt även om jag hade velat ha datum. Men vill man inte det så go go goJag är av samma åsikt. 15mm. är inte det jag söker så 58an med sina 39x12mm. Känns perfekt, säger jag utan att ha provat.
Jag upplever samma sak på min fast den är iofs två år gammal nu. Blir kul att se hur den ser ut om 15-20 år.Har jag fått solsting och ser i syne nu eller har vridringens siffror blekts? Jag kan verkligen inte se kopparfärg oavsett ljus
Jan/feb:
Juni/juli:
Skål för det! Hur trivs du med P39an? Fick chansen att köpa den men var tyvärr tvungen att prioritera annat.Jag kör Tudor onsdag
Rob E hade P39 inne när jag var där igårHur länge tror ni man behöver vänta på en P39? Har ni alla som köat blivit erbjuden en ännu?
Tror det mesta ifrån Tudor finns tillgängligt direkt eller med kort väntan. Undantaget FXD.Hur länge tror ni man behöver vänta på en P39? Har ni alla som köat blivit erbjuden en ännu?
Undrar det jag. Väntar själv på en BB-Pro och den är det en lång kötid på. Iaf vad som är sagt till mig.Tror det mesta ifrån Tudor finns tillgängligt direkt eller med kort väntan. Undantaget FXD.
Finns många AD:s i Europa ….så kan vara värt att kolla med flera om man upplever väntan som lång.Undrar det jag. Väntar själv på en BB-Pro och den är det en lång kötid på. Iaf vad som är sagt till mig.
BB-Pro är det väl fortfarande lista på och sen vet vi alla läget kring BB54 och nya burgundy på jubilee. Men det verkar som att P39 nu går att få relativt snabbt. Så det är ju riktigt trevligt.Undrar det jag. Väntar själv på en BB-Pro och den är det en lång kötid på. Iaf vad som är sagt till mig.
En P39 är jag också sugen på, men måste hejda mig lite och vänta på BB-Pro. Köpte ju en Ranger för att lindra abstinensen tills det är min tur.BB-Pro är det väl fortfarande lista på och sen vet vi alla läget kring BB54 och nya burgundy på jubilee. Men det verkar som att P39 nu går att få relativt snabbt. Så det är ju riktigt trevligt.
Väntar, har ju min Ranger så länge.Finns många AD:s i Europa ….så kan vara värt att kolla med flera om man upplever väntan som lång.
Den är inte fullt uppdragen så det är klicken från att den frikopplar du känner?Hej,
Den senaste tiden när jag vrider upp klockan har ett klickande ljud dykt upp. Detta kommer numera ganska omgående, efter kanske tre varv.
Klockan är en Tudor Prince Oysterdate 72033 med ETA 2824-2 från 90-talet troligen.
Vad kan det bero på och behöver jag göra något åt det? Finns det risker med att fortsätta vrida upp den?
Tack klocksnack!