Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller helt med. Detta och att jag även tycker luggarna blir oproportionerligt stora är huvudanledningarna till att jag fortfarande gillar BB58 bättre och inte planerar att byta ut den mot BB54, trots att många andra förbättringar gjorts i form av framförallt tjockleken och T-Fit.Testade BB54 för ett tag sedan. Storleken är bra för oss med mindre handleder men något som inte klickar för mig är tjockleken på bezeln i relation till urtavlan. Kan vara att jag är van med SKX013 eller är det någon mer som sett detta?![]()
Hade inte lagt märke till luggarna men håller med.Håller helt med. Detta och att jag även tycker luggarna blir oproportionerligt stora är huvudanledningarna till att jag fortfarande gillar BB58 bättre och inte planerar att byta ut den mot BB54, trots att många andra förbättringar gjorts i form av framförallt tjockleken och T-Fit.
Tack till Krons ur som bytte ut stiften till nya. Bra service där!Ranger som jag hämtade ut ny i december. Det är som ni skrivit, otroligt trögt som att det kanske har fastnat något. Händer inget hur hårt man än försöker.
Det kan vara värt att testa, tack för tipset!
Får åka förbi AD efter jobbet om det inte går.
Stort grattis! Dessutom med jubileelänken som ser riktigt grym utNy Tudor idag, otroligt nöjd och som de har rättat till proportionerna på denna klocka, känner redan att detta är en av de bästa Tudors jag haft, full pott!
![]()
![]()
Tack!Stort grattis! Dessutom med jubileelänken som ser riktigt grym ut![]()
Kul, grattis!Ny Tudor idag, otroligt nöjd och som de har rättat till proportionerna på denna klocka, känner redan att detta är en av de bästa Tudors jag haft, full pott!
![]()
![]()
Jag kan bara hålla medNy Tudor idag, otroligt nöjd och som de har rättat till proportionerna på denna klocka, känner redan att detta är en av de bästa Tudors jag haft, full pott!
![]()
![]()
Kan bara instämma i den lovsången.Ny Tudor idag, otroligt nöjd och som de har rättat till proportionerna på denna klocka, känner redan att detta är en av de bästa Tudors jag haft, full pott!
![]()
![]()
VackertNy Tudor idag, otroligt nöjd och som de har rättat till proportionerna på denna klocka, känner redan att detta är en av de bästa Tudors jag haft, full pott!
![]()
![]()
Grattis till en fin klocka.Ny Tudor idag, otroligt nöjd och som de har rättat till proportionerna på denna klocka, känner redan att detta är en av de bästa Tudors jag haft, full pott!
![]()
![]()
Så jäkla snygg!! GrattisNy Tudor idag, otroligt nöjd och som de har rättat till proportionerna på denna klocka, känner redan att detta är en av de bästa Tudors jag haft, full pott!
![]()
![]()
Känner likadant för min speedyFunderar ibland på att sälja alla klockor och bli owg med denna, inne på 7 året tillsammans.![]()
BB58 är en riktigt bra klocka! Mycket för pengarna. Som någon redan skrivit, välj en med länk. Många klagar på ’nitarna’ på sidan av länken, men jag tycker det är del av designen på denna, gillar det! Enda nackdelen att det inte finns easy-link eller T-fit för att justera, annars är det en helt perfekt klocka.Det sket sig med klockköp idag, målet var den nya gmt’n alt. bb54. båda har väntelista.. Kanske lika bra då jag gillar och fått upp intresset för bb58an, 39mm och knappt 12mm.tjock så tror jag att den kan passa bättre, dessutom verkar den finnas ny eller om jag hittar en bättre begagnad.
BB. 58an jag menar är den med röd triangel på ringen och jag undrar om det är något man ska se upp med vid ev. köp av begagnad? Förutom papper o box då.
mvh//Rickard..
Grattis jag gillar också min Hydronaut grymma klockor för en relativt liten peng.Nyköpt gamling från forummedlem. Gillar den verkligen.
![]()
Vad för band är detta? Är ute efter någonting likadant till min SuperoceanNyköpt gamling från forummedlem. Gillar den verkligen.
![]()