• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Finns ju i stort sett ingen generation eller variant av Tudor dykare som inte kommer som 1Svart/2Blå men jag har bara en känsla av att moderna Tudor inte vill släppa en såpass snarlik blå så tätt inpå FXD releasen. Så min gissning är ändå att man antingen kommer med nån annan variant emellan eller väntar ett par år med en andra P39.

I sitt rätta miljö.

IMG_0458.jpeg

beror nog på hur mkt som behöver göras?
bilder hjälper alltid.
Är det din klocka eller något du är på G att köpa?
En som jag eventuellt ska köpa! Får bilder imorgon. Lät inte som de var nå värre än hairlines på polerade boettsidorna. Så kanske inte ens behövs.
Men om man säger mellan tumme o pekfinger?

En som jag eventuellt ska köpa! Får bilder imorgon. Lät inte som de var nå värre än hairlines på polerade boettsidorna. Så kanske inte ens behövs.
Men om man säger mellan tumme o pekfinger?
Låt det vara. De blir repiga bara du andas på dem typ :)
Har du ingen relation med AD får man säkert ge en slant 0-2 tusen. Gissar nu.

Det har säkert avhandlats innan här men är inte caset på BB54an väldigt fyrkantigt? Ser ut som det på bild och videos men ingen som nämner det när jag kollar recensioner. Får lite 114060 vibbar.

Lånad bild nedan.
0953B44A-6589-446E-A034-D513962D5F15.jpeg

Det har säkert avhandlats innan här men är inte caset på BB54an väldigt fyrkantigt? Ser ut som det på bild och videos men ingen som nämner det när jag kollar recensioner. Får lite 114060 vibbar.

Lånad bild nedan.
0953B44A-6589-446E-A034-D513962D5F15.jpeg
Tänkt samma sak, Zach ifrån W&W nämnde i en video att spetsen på bandhornen mäter 2,5mm bredd, han mätte sin 58 till 2mm bred på samma punkt.
Så ja, 54an har ett ”mini-maxi case”

Tillbaka
Topp