De var hela vitsen med Tudor. Var rolex oåtkomligt köpte man en tudor.Tycker ändå att det kan fungera så även här, alltså med lite tur. Inte lika vanligt kanske men det går. Men önskar att det hade varit mer regel än undantag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De var hela vitsen med Tudor. Var rolex oåtkomligt köpte man en tudor.Tycker ändå att det kan fungera så även här, alltså med lite tur. Inte lika vanligt kanske men det går. Men önskar att det hade varit mer regel än undantag.
Är väl snarare i pris än att det alltid ska finnas en tudor tillgänglig?De var hela vitsen med Tudor. Var rolex oåtkomligt köpte man en tudor.
Lite både och. Sättet jag resonerar är att kan man inte få tag i en rolex så "nöjer" jag mig med en Tudor (i tillgänglighet och pris). Kan man inte få tag i en Tudor så förblir man utan klocka. Vad jag försöker säga är att Tudor för majoriteten av folk inte är Rolex därför vill jag påstå att de inte har "råd" att bete sig som storebror.Är väl snarare i pris än att det alltid ska finnas en tudor tillgänglig?
- I Chania, bakom ”Town Hall” i gamla stan finns en butik som har flera av de ”stora” märkena, tex Rolex och Tudor. De är väldigt trevliga och har förståelse för att vi från Sverige har svårt att handla pga valutan.Var på Kreta hittar man Tudors? finns det någon bra butik du rekommenderar?
Släpper det inte har jag en nätt Rolex ute på annons där jag gärna tar en GMT som delbetalning
2 veckor med min GMT nu, inte helt överens med storleken men det kanske blir bättre med tiden.
Något bra gummi du rekommenderar?Kör oftast utan länken då jag tycker den upplevs mycket nättare utan.
Väldigt vanligt förr. Mindre vanligt idag.Någon som för övrigt har koll på hur vanligt det är med cert utan datum, certet är alltså stämplat med försäljare men utan något datum ifyllt, något som bör oroa? Är ju svårt att få tag på dessa i Europa som det verkar så fick bli import från Hong Kong.
Tusen tack för svar! Vad gäller garanti så bör det inte vara något bekymmer oavsett då den förmodligen gått ut ändå då dessa främst verkar vara från 2016-2017Väldigt vanligt förr. Mindre vanligt idag.
Du har ingen garant då certet inte är komplett, inget att oroa sig för.
Silver är ju mjukare än stål såman får ju vara försiktig när man byter band men det skall man ju alltid vara.Folk med BB S925 - hur tycker ni klockan gör sig över tid? Är metallen mjukare än vanligt rostfritt och blir klockan därmed lättare repig? Hur oxideras silvret i nordiskt klimat? Behöver man göra något åt det ofta? Uppskattar era åsikter på lite längre sikt kring den klockan!
Hur blir bandet när du badat med de?Silver är ju mjukare än stål såman får ju vara försiktig när man byter band men det skall man ju alltid vara.
Har haft min i två år nu och visst den har blivit lite gulare än när den var ny.
Har inte gjort något åt min använder den i alla möjliga miljöer , badar i saltvatten sötvatten sportar mm.mm.
Så ingen större skillnad mot stål egentligen förutom att ingen länk finns som passar perfekt.
Slå till en grym klocka med en tavla som ändrar karaktär i olika ljus.
Hur blir bandet när du badat med de?
Är det något special Nato eller är det inte meningen att man ska bada med d
Min nästa kommer att bli en blå. Måste även prova en 36:a. Har förut stirrat mig blind på specs men har insett att jag måste prova olika storlekar I början av karriären kollade jag inte ens på klockor under 40
Passa på att prova både 36 och 39 om du har möjlighet.Min nästa kommer att bli en blå. Måste även prova en 36:a. Har förut stirrat mig blind på specs men har insett att jag måste prova olika storlekar I början av karriären kollade jag inte ens på klockor under 40