• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Har det varit ovanligt mycket fel med p39an eller är det bara jag som råkar titta åt det hållet just nu och därför tycker mig se så många påpekanden? Tycker det har varit flammig och dålig lume kors och tvärs och vridringsinlägg som faller isär värre än käften på Shane McGovan i flödet senaste halvåret
Väl mest pelagos 42 som haft problem? flera år, iaf som jag fattat.

Väl mest pelagos 42 som haft problem? flera år, iaf som jag fattat.
Så kan det säkert vara, det är bara någon känsla jag fått mer än ett underbyggt påstående 🤔 men det är säkert bara för att det är extra mycket fokus på p39 just nu som det blir lite focus bias.

Skulle inte tveka nämnvärt att köpa endera Pelagos när dagen är rätt för det - är övertygad om att eventuella och säkert sällsynta fel avhjälps snyggt och professionellt

Så kan det säkert vara, det är bara någon känsla jag fått mer än ett underbyggt påstående 🤔 men det är säkert bara för att det är extra mycket fokus på p39 just nu som det blir lite focus bias.

Skulle inte tveka nämnvärt att köpa endera Pelagos när dagen är rätt för det - är övertygad om att eventuella och säkert sällsynta fel avhjälps snyggt och professionellt
Det var första iterationen som hade mest problem. Hade inga problem med min. Men det fanns ett annat ex som hade problem med vridringen när jag plockade ut min

Varit hydronaut lös i 4 veckor det går ju icke 😅

Äntligen en med blå bezel dock!

PXL_20230720_172322303.jpg

Gillade den svarta bb58an som fan, men tror nog jag håller denna högre. Sjukt mysig blå nyans, om en lite kall. Dock gör det att den blir väldigt allround, och inte lika skrikig som den blåa nyansen på exempelvis rolex smurf. Vilken tudor håller ni högst? Hade verkligen velat se en modern blå tudor sub dock, hade varit 10/10.
IMG_20230807_213410_edit_195387350411329.jpg

Gillade den svarta bb58an som fan, men tror nog jag håller denna högre. Sjukt mysig blå nyans, om en lite kall. Dock gör det att den blir väldigt allround, och inte lika skrikig som den blåa nyansen på exempelvis rolex smurf. Vilken tudor håller ni högst? Hade verkligen velat se en modern blå tudor sub dock, hade varit 10/10.
Den blåa bb58 är nice.
Jag håller nog P39 högst. Bästa Tudor jag haft hittills.
IMG_2712.jpeg

Har haft en Tudor BlackBay Chrono panda i några månader nu, men den har inte helt fastnat för mig ännu! Några fler här som har den och vad är er känsla med den?
Jag har en vit panda. Tyvärr har jag bara haft problem, då med chronographen. Vid start stopp hoppar lilla minutvisaren bakåt, ibland en minut, ibland 10min. Fick den utbytt mot en ny men samma fel på den.

Har haft 4 svarta och 3 blå 58or, har varit utan Tudor i 2 år, så med lite perspektiv så gillar jag nog den blå bättre, mer tool watch över den, om man uppskattar det. Har svårt för de guldfärgade visarna och den röda accenten på den svarta. Och då ska jag medge att jag generellt set gillar svarta urtavlor mer.

Senast ändrad:
Har haft 4 svarta och 3 blå 58or, har varit utan Tudor i 2 år, så med lite perspektiv så gillar jag nog den blå bättre, mer tool watch över den, om man uppskattar det. Har svårt för de guldfärgade visarna och den röda accenten på den svarta. Och då ska jag medge att jag generellt set gillar svarta urtavlor mer.
Vänta lite. Haft sju tutti? Hur, varför? Varför gjort dig av med alla? Hjälp mig förstå bara 😀

Glad TT på er. Har precis upptäckt att index vid klockan tre sitter lite snett… nu är frågan hur AD fixar det här eller om jag ska behålla det som det är och se det som en del av klockans personlighet.
DDBA0C56-CA92-46B4-8B01-78020CB26BED.jpeg
Har du garanti (vilket jag utgår ifrån) kvar, ordnar AD detta. Använd den!

Tillbaka
Topp